30.04.2014

Značka s jasným cílem

Franchisová značka DepilConcept opět pokukuje po českém trhu. Rozvíjet se chce nejen pomocí master-franchisové licence, ale také formou jednotlivých franchis.

Revoluce na kosmetickém trhu se blíží. Do České republiky míří síť kosmetických studií DepilConcept. Značka pocházející z Portugalska u nás hledá nejen výhradního zástupce, který by ji rozšířil do všech regionů, ale i podnikatele, kteří si chtějí otevřít třeba jen jednu pobočku.

DepilConcept, interier, lehatko

Franchisová značka DepilConcept si své zákazníky našla už v Polsku, Anglii, Brazílii, Portugalsku či Švýcarsku.

Úkolem výhradního zástupce, tzv. master-franchisanta, bude vybudovat v Česku síť kosmetických studií s plnou podporou portugalské firmy. „V Česku chybí velká síť kosmetických studií, trh je rozdrolen na řadu malých kosmetických salonů a nepůsobí zde opravdu velký řetězec, jakým jsme my,“ dodává Alexandre Duque Lourenço, zakladatel značky DepilConcept. Během několika let chce u nás firma otevřít 20 studií. 

Žádný nováček

DepilConcept není v České republice žádným nováčkem. Poprvé vstoupil na tuzemský trh již v roce 2012, a to prostřednictvím master-franchisového partnera. „Bohužel jsme byli nuceni po dvou letech spolupráci s tímto  partnerem ukončit. Nejen, že neotevřel ani jednu vlastní provozovnu, což bylo součástí naší dohody, ale ani neinvestoval do rozšiřování sítě, problém mu dělalo i dodržování našich postupů a doporučení,“ vysvětluje Alexandre Duque Lourenço s tím, že český trh má pro síť značný potenciál.

Oproti roku 2012, kdy se u nás DepilConcept objevil poprvé, přehodnotila značka strategii, a i v České republice umožňuje dva typy spolupráce. Podnikatelskou příležitost tak nabízí jak zájemcům o master-franchisovou licenci, tak i těm, co si chtějí otevřít třeba jen jednu pobočku.

Konkurence na trhu je obrovská

„Trh kosmetických studií je velmi konkurenční zejména na poli franchisingu. Stejně jako obor gastronomie prochází v současné chvíli konsolidací a neúspěšné firmy odcházejí z trhu. Společnost s velkou základnou vlastních či franchisových poboček zde chybí,“ říká Marek Halfar, jednatel poradenské společnosti PROFIT system. Podle Franchising reportu Česká republika, který poradenská firma PROFIT system každoročně zpracovává, na franchisovém trhu působilo v loňském roce 17 franchisových systémů z oblasti Krásy a zdraví, což je o 10 % méně než v roce 2012.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank