06.05.2014

Tortilly kdykoliv

Mexické jídlo nabízí pro Pražany fastfoodový koncept Burrito Loco. Uvažuje i nad franchisou.

Aby člověk mohl uspět na velmi konkurenčním gastronomickém trhu, musí přijít s něčím, co na trhu chybí, což není tak jednoduché. S rychlým mexickým jídlem se u nás pokouší uspět fastfood Burrito Loco, který se rozvíjí i pomocí franchisy. V Česku jsou otevřeny zatím 3 restaurace, všechny ve vlastním držení.

Burrito Loco na Andělu Foto Burrito Loco

Tři restaurace Burrito Loco se nachází v Praze. Letos by mohlo dojít i na franchising.

Všechny restaurace jsou zatím v provozu v Praze a franchisově se společnost zatím nerozvíjí. „První pobočku Burrito Loco jsme otevřeli v roce 2012 a aktuálně provozujeme 3. Franchising vidíme jako cíl k dalšímu rozvoji, ale nejdříve chceme získat čas a vytvořit si zde určité zázemí značky, než se rozhodneme, máme-li jít cestou franchisy,“ řeší plány zástupci společnosti Burrito Loco. Firma též uvažuje, že by otevřela pobočku i mimo Prahu.

Fastfoodový koncept mexického občerstvení založil v ČR americký podnikatel Glenn Spicker, který první pobočku otevřel na jaře v roce 2012. Rychlé občerstvení nabízí ve svém portfoliu mexickou klasiku jako tortilly, burritos či nachos. Restaurace se vyznačují též tím, že jsou otevřeny nonstop. V roce 2013 se podnikatel rozhodl nabízet koncept také formou franchisy.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank