V Česku se nachází 26 vlastních a 17 franchisových obchodů Oxalis. Firma vede ještě internetový obchod.
Pondělí
12.05.2014
Na stabilizaci sítě se letos zaměří franchisový koncept Oxalis. Chystá novinky pro franchisanty i zákazníky.
 

Největší přání podnikatelů je úspěšně prorazit na trhu tak, aby jejich firmy získaly své zákazníky, kteří se k nim budou neustále vracet. Takovou se stala i síť prodejen s čaji a kávou Oxalis, která ke svému rozvoji využila i franchisingu. „V současné době máme 26 vlastních a 17 franchisových obchodů po celé republice. Rádi bychom si chvíli oddechli a ustálili se na počtu, který máme,“ komentuje úspěchy manažerka maloobchodní a franchisové sítě Pavlína Křivánková.

Důvody jsou jasné. Prodejny Oxalis se nacházejí ve všech velkých městech, některá jako například Praha jsou už plně obsazena. „V Praze neplánujeme další rozšíření a podobné je to i s většími městy, i když existují i výjimky. V tuto chvíli chceme zjistit, kolik prostoru pro naše produkty ještě v ČR je a kam bychom se s naším konceptem Oxalis chtěli vydat,“ dodává Pavlína Křivánková. Loni se firmě podařilo otevřít 3 nové franchisy a 3 vlastní převést do rukou franchisantů.

Jak uvádí Pavlína Křivánková, přichází doba, kdy je potřeba bojovat o každého zákazníka a nabídnout mu něco nového. Proto základem pro firmu pro tento rok bude posílení sítě zevnitř, zkvalitnění služeb pro franchisanty a zákazníky. K tomu by měl pomoci i stále se zvyšující obrat e-shopu Oxalis. „Čeká nás mravenčí práce, ale je to nezbytné pro to, aby naše maloobchodní síť  fungovala,“ uzavírá Pavlína Křivánková.