Jednáme přímo
Jak se dařilo společnosti Directreal v loňském roce?
Jsem rád, že můžu konstatovat, že rok 2013 byl pro naši realitní síť skutečně úspěšný. Zájem o vytváření nových poboček stále roste, našim makléřům se podařilo zrealizovat rekordní počet obchodů, od klientů dostáváme množství pozitivních referencí. I tyto úspěchy jsou hnacím motorem, který nás nutí stále se zlepšovat a zároveň v nás vyvolává zodpovědnost za ještě lepší výsledky naší práce.
Jaký je zájem o franchisovou licenci Directreal? Jací jsou franchisanti?
Zájem o naši licenci bychom mohli v průměru vyčíslit na 5 zájemců měsíčně. Důležité pro nás však není ani tak množství reakcí, ale lidi, co za nimi stojí. Největší důraz při udělování licencí klademe na to, abychom se s potenciálním franchisatnem shodli na naší filozofii. Musí s námi sdílet stejné hodnoty, vize a řidit se s podobnými principy. Raději si vybíráme vhodného partnera déle, protože 100% shoda je pro nás nejpodstatnější. Jestliže se bavíme s člověkem, který má zájem podnikat v oblasti realit, nebojí se nových věcí a chce si nechat poradit a přijmout naše know-how. Víme, že jsme spolu na začátku úspěšné cesty.
Vstoupili jste také na český trh. Jak se Vám zde daří?
V České republice jsme začali s prodejem franchisové licence minulý rok. Za toto období se nám na vlastní kůži potvrdilo to, o čem jsme měli informace už před vstupem na tento trh. Je na něm cítit přetlak realitních kanceláří, což se odrazuje i na postojích klientů. Ti jednotlivým kancelářím nedůvěřují, mají problém s podpisem smluv, a to nehovořím o exklusivních smlouvách. Stejný problém vnímáme i ze strany potenciálních franchisantů. Zatím jsme nenašli ty správné lidi, s kterými bychom se dokázali shodnout na společné filozofii a tvorbě jedné značky.
Jak byste srovnal trh realit v ČR a na Slovensku?
Jak jsem již řekl, český trh je ovlivněný větší konkurencí, která se odráží na jednání klientů. Je víc náročné vybudovat si tam vztah mezi klientem a makléřem, lidi jsou více spekulativní, Samotná podnikatelská i obchodní etika je na českém trhu, dovolím si říct, horší. Slováci jsou otevřenější a v uplynulých letech se pozice realitních makléřů na slovenském trhu podstatně posilnila, což nás upřímně těší.
Co plánuje Directreal pro tento rok?
Naším hlavním cílem je ještě větší posílení naší pozice na Slovensku. Máme v plánu otevřít další pobočky a zestabilizovat se i v lokalitách, kde zatím nemáme zastoupení. Stále hledáme vhodné partnery na udělení licence v České republice, kde bychom rádi obsadili taktéž pozici master-franchisanta, který by spravoval všechny další pobočky Directreal na českém trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.