Franchisový koncept BodyConcept vznikl v Portugalsku a kosmetické služby mohou využít také klientky v Polsku, Brazílii, Švýcarsku či na Kapverdských ostrovech.
Středa
14.05.2014
Estetická studia BodyConcept míří znovu na trh. Firma nehledá jen master-franchisanta, ale také franchisanty.
 

Česku chybí velká kosmetická síť, která by s sebou nesla nadstandardní služby. Trh je rozdroben na řadu malých kosmetických salonů. To si myslí Alexandre Duque Lourenço, majitel kosmetické značky BodyConcept, která hodlá znovu vstoupit na český trh. Poprvé vstoupila značka na trh v roce 2012, ale kvůli problémům s master-franchisantem musela od smlouvy společnost ustoupit.

V současné době firma BodyConcept hledá nového master-franchisanta, nicméně licenci nabízí i pro jednotlivé franchisanty. „Vyjednáváme se zájemci o master-franchisovou licenci, nicméně dveře mají otevřeny i zájemci, kteří si chtějí založit své vlastní studio na základě jednotlivé franchisové licence,“ komentuje strategii Alexandre Lourenço. Podnikatel, který by se rozhodl pořídit master-franchisovou licenci, si musí připravit 50 tisíc eur (1,4 milionu korun). Ti, co chtějí jednotlivou licenci, se musí rozhodnout, jaký styl studia chtějí otevřít.

Pokud by se franchisant rozhodl otevřít standardní BodyConcept, který obsahuje kosmetické i kadeřnické služby, měl by se připravit na investice do zařízení až 79 tisíc eur. Bez kadeřnictví vyjdou náklady o 27 tisíc eur levněji. Společnost neúčtuje franchisantům žádné franchisové měsíční poplatky. Společnost by ráda otevřela v blízké době alespoň 20 studií BodyConcept po celé České republice.