Na pivo do kavárny
Kavárenský řetězec Starbucks, který se rozvíjí pomocí franchisy nejen v zahraničí, ale také na svém domácím americkém trhu, rozhodl nalákat do svých kaváren zákazníky i večer. V rámci této strategie bude rozšiřovat nabídku pití a jídla. Zákazníci si tak mohou v pobočkách Starbucks dát nejen kávu, ale také alkohol jako víno či pivo a k občerstvení nabídne lehké sendviče. „Testovali jsme tuto nabídku dlouho a musíme říci, že se vyplatila. Prodeje ve večerních hodinách vzrostly,“ dodává marketingový ředitel Troy Alstead.
Změny ve strategii nabídky kavárenského řetězce se budou týkat tisíci prodejen napříč USA v rámci programu „Starbucks evenings“. První experiment nabídky alkoholu v kavárnách Starbucks začal v roce 2010 v Seattlu. Během roku 2012 rozšířil testování do dalších 25 poboček v USA. V současné době jich existuje asi 40. Jak dodal Troy Alstead pro agenturu Bloomberg, večerní menu nebude fungovat ve všech franchisových kavárnách, ale pouze v takových, které se nacházejí v místech, které lidé navštěvují ve večerních hodinách.
Kavárenský řetězec Starbucks na celém světě řídí přes 20 tisíc poboček, zejména franchisových. V samotných USA se nachází 11 500 kaváren. U nás se franchisově Starbucks nerozvíjí, master-franchisovou licenci drží firma AmRest, která rozvoj jednotlivých poboček řídí ve vlastní režii.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...