Škola hrou
Děti se nejlépe učí cizí jazyky přirozeným způsobem, a to hrou a zapojením do každodenních činností. O tom, že to tak funguje, svědčí úspěch výukové metody The adventures of Hocus and Lotus, kterou u nás rozvíjí společnost Light Point pomocí franchisové spolupráce. Franchisový koncept se vyznačuje dinokroky Hocusem a Lotuskou, kteří pomocí svých dobrodružství učí děti až pěti jazykům.
Během letošního roku se podařilo společnosti Light Point rozšířit koncept do dalších měst „Letos se dinokrokové Hocus a Lotuska zabydleli díky franchisové spolupráci v Praze, Havlíčkově Brodě a Hustopečích,“ vyjmenovává úspěchy ředitelka firmy Veronika Ivakina. Hlavním cílem společnosti je vybudovat franchisové pobočky ve větších i menších městech. „V září pořádáme další školení pro lektory a věříme, že do konce roku rozšíříme koncept Hocus a Lotus do dalších měst,“ přibližuje Veronika Ivakina.
Pro děti nejen v učebnách
Jelikož je důležité podporovat výuku dětí i mimo učebnu, účastní se firma Light Point i dalších doprovodných akcí. „Je nezbytné se dětem věnovat nejen v rámci vyučovacích hodin, proto i jazyková škola Light Point se účastní programů, které jsou zaměřeny na děti a jejich volnočasové aktivity,“ dodává Veronika Ivakina s tím, že sama společnost pořádá besídky pro rodiče či příměstské tábory. Mimo to navštěvuje akce jako veletrh Pro Dítě, Bambriáda nebo Svět knihy.
Výhodou, kterou nabízí jazyková škola Light Point, je nabídka výuky v 5 světových jazycích, a to angličtina, němčina, francouzština, italština a španělština. „Největší zájem mateřských a základních škol je samozřejmě o angličtinu. Poslední dobou projevují rodiče také zájem o francouzský a španělský jazyk,“ uzavírá Veronika Ivakina.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické