Skokem k expanzi
Heslo „Kdo neskáče, není Čech“ se u nás velmi rychle ujalo především u sportovních utkání. A že Češi mají ke skákání blízko, dokazuje i úspěch ryze tuzemského cvičebního programu Jumping, který využívá speciálně upravené trampolíny. Stejnojmenná společnost vznikla v roce 2001 a od roku 2008 se rozvíjí i pomocí franchisingu. Během několika let český skákající program Jumping prorazil do celého světa.
Za poslední dva roky společnost zaznamenala obrat meziročně až o 100 %. „Začátkem roku jsme dosáhli obratu o dalších 400 %, a to díky masivní expanzi především ve státech jako je Slovensko a především Německo,“ popisuje úspěchy zakladatel cvičebního programu Tomáš Buriánek. Pomocí franchisy se Jumping rozšířil do celého světa, klienti na trampolínách cvičí už ve 21 zemích a ozývají se podnikatelé z dalších států, kde ještě program chybí.
Vše v jedné linii
Společnost těší, že se program skvěle uchytil, avšak aktuálně se chce také zaměřit především na marketing a propagaci konceptu, a to v rámci jeho celkového sjednocení. „Masivní expanzí pociťujeme určité nedokonalosti ve franchisových smlouvách. Master-franchisanti se nedrží pravidel a předělávají si grafiky a design konceptu. Na to se chceme zaměřit a tyto podmínky zpřísnit i sankcemi,“ popisuje problémy Tomáš Buriánek.
Expanze si také vyžaduje rozšíření výroby, aby společnost mohla dodávat více trampolín do center po celém světě. Díky specifickému produktu také firma nepociťuje velkou konkurenci. „Jediné, čeho si všímáme je, že různí podnikatelé napodobují náš koncept a parazitují na nás. I s tím však musíme počítat, ač nás to velmi mrzí,“ uzavírá Tomáš Buriánek.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.