Už ve 21 zemích působí český franchisový koncept Jumping. Jen v Česku se nachází téměř 300 poboček.
Pátek
06.06.2014
Franchisový koncept Jumping originálem z Česka sklízí úspěchy po celém světě. Chce sjednotit designovou koncepci.
 

Heslo „Kdo neskáče, není Čech“ se u nás velmi rychle ujalo především u sportovních utkání. A že Češi mají ke skákání blízko, dokazuje i úspěch ryze tuzemského cvičebního programu Jumping, který využívá speciálně upravené trampolíny. Stejnojmenná společnost vznikla v roce 2001 a od roku 2008 se rozvíjí i pomocí franchisingu. Během několika let český skákající program Jumping prorazil do celého světa.

Za poslední dva roky společnost zaznamenala obrat meziročně až o 100 %. „Začátkem roku jsme dosáhli obratu o dalších 400 %, a to díky masivní expanzi především ve státech jako je Slovensko a především Německo,“ popisuje úspěchy zakladatel cvičebního programu Tomáš Buriánek. Pomocí franchisy se Jumping rozšířil do celého světa, klienti na trampolínách cvičí už ve 21 zemích a ozývají se podnikatelé z dalších států, kde ještě program chybí.

Vše v jedné linii

Společnost těší, že se program skvěle uchytil, avšak aktuálně se chce také zaměřit především na marketing a propagaci konceptu, a to v rámci jeho celkového sjednocení. „Masivní expanzí pociťujeme určité nedokonalosti ve franchisových smlouvách. Master-franchisanti se nedrží pravidel a předělávají si grafiky a design konceptu. Na to se chceme zaměřit a tyto podmínky zpřísnit i sankcemi,“ popisuje problémy Tomáš Buriánek.

Expanze si také vyžaduje rozšíření výroby, aby společnost mohla dodávat více trampolín do center po celém světě. Díky specifickému produktu také firma nepociťuje velkou konkurenci. „Jediné, čeho si všímáme je, že různí podnikatelé napodobují náš koncept a parazitují na nás. I s tím však musíme počítat, ač nás to velmi mrzí,“ uzavírá Tomáš Buriánek.