Majitelka franchisového konceptu Novodobá sanitka zvítězila v roce 2012 v projektu společnosti T-Mobile Rozjezdy roku, které pomáhají drobným podnikatelům se začínajícím byznysem.
pondělí
09.06.2014
Loni v květnu začala Romana Tvarůžková s rozvojem franchisových licencí konceptu Novodobé sanitky. Úspěch na sebe nenechal dlouho čekat a aktuálně síť čítá přes 20 poboček.
 

Co Vás vedlo k nápadu založit firmu soukromé sanitní přepravy?

 K tomu nápadu mě přivedlo zjištění, že tato služba v ČR naprosto chyběla. A tak jsem jí chtěla dát značku, sílu a především to, aby dělala dobré jméno. Tak vznikla značka Novodobá sanitka.

Proč jste se rozhodla využít k rozvoji franchisingu? Jak se Vám s ním daří rozvíjet?

Díky hlavnímu partneru T-Mobile, který do nás dal obrovské peníze, se začali ozývat zájemci o zřízení pobočky Novodobé Sanitky v jejich městě. Proto mě napadl franchising. Jinak by to udělat ani nešlo, těžko bych ze "svého" nakupovala vozy a hlídala řidiče na dálku..

Jak byste zatím zhodnotila fungování firmy Novodobá sanitka? Jaké máte další plány?

Byznys se rozjíždí perfektně, nemohu si stěžovat. Firma funguje jak má, klienti i lékaři jsou spokojeni. Zájem o franchisové licence je velký a dokonce už začínáme mít poptávající zájemce ze Slovenska a Polska na Master licenci. Dalšími plány jsou rozvoj naší franchisy v zemích EU.

Jak se Vaše služby liší od taxíků?

S těmi se vůbec nemůžeme srovnávat. Máme jméno, ochranné známky, spolupracujeme se zdravotními a jinými středisky. Pečujeme o klienty v době přepravy i doprovodu až domů, posíláme rodinám sms a máme další doplňkové služby naprosto zdarma.

Jak byste popsala konkurenci na trhu?

Konkurencí jsou pro mě drobní "parazité", kteří sami nic nevymyslí, a proto se snaží nesmyslně kopírovat jiné firmy. Bohužel však marně. Neuvědomují si, že po boku jiné silné firmy s dobrým jménem se sami na trhu nehnou a tato firma je stejně okamžitě převálcuje a je to bude stát daleko víc peněz, než kdyby si zakoupili právě franchisu.

Jak se k Vašemu podnikání staví nemocnice?

Velice pozitivně. Vozíme dokonce i lékaře na studie, samotné sestry či lékaře například z práce domů či jinam. Jsou opravdu spokojeni. 


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014