Česká značka Alpine Pro nabízí zákazníkům sportovní a outdoorové zboží už 18 let.
pondělí
16.06.2014
Firma Alpine Pro využívá franchising v rozvoji ve středních a menších městech. Česká značka se nachází i v zahraničí.
 

Síť prodejen se sportovním a outdoorovým Alpine Pro se rozvíjí v tuzemsku jak pomocí vlastních prodejen, které řídí především v obchodních centrech, tak využívá i frachisovou spolupráci. Oblečení mimo Česka mohou zákazníci nalézt také v obchodech na slovenském, polském a maďarském trhu. Obchodní zástupci však rozvíjí značku Alpine Pro i v jiných zemích.

Společnost pokračuje s rozšiřováním franchisového konceptu. „Náš franchisový koncept je zaměřen především na střední a menší města, která jsou pro nás důležitá, jelikož doplňují síť našich vlastních prodejen ve velkých městech,“ dodávají zástupci společnosti Alpine Pro. Rozvíjet franchisový byznys se daří, a to díky nastavení nových podmínek.

Na českém trhu provozuje společnost Alpine Pro 34 vlastních a 37 franchisových poboček. Na Slovensku se nachází 17 obchodů se sportovním a outdoorovým oblečením, z čehož 3 jsou řízeny franchisanty. V Polsku mohou zákazníci nakoupit na 64 místech. „Výsledky našeho franchisového kanálu jsou v roce 2014 srovnatelné s rokem 2013. Nicméně rok 2013 ovlivnila nepříznivá zima,“ uzavírá firma.