20.06.2014

Vše pro zákazníka

Společnost Zepter International se rozvíjí v Česku pomocí partnerských poboček. Jejím cílem je udržovat pozitivní obraz značky.

Kategorie obchodu loni dle Franchising Reportu, který zpracovala firma PROFIT system, zaznamenala vysoký nárůst a porazila i služby. Hodně se dařilo zejména franchisovým konceptům působících v maloobchodu. Na bázi franchisy působí i společnost Zepter International, která prodává spotřební zboží. Pro svůj rozvoj využívá i partnerských prodejen Zepter Partner.

Zepter obchod Foto Zepter International

Společnost Zepter International působí ve více než 40 zemích. Do ČR vstoupila v roce 1991 a za tu dobu zde vytvořila síť poboček a partnerských obchodních kanceláří Zepter.

Na českém trhu se společnost Zepter International rozvíjí už 23 let a za tu dobu se podařilo zprovoznit přes 70 regionálních partnerských kanceláří, 6 vlastních poboček a 2 kamenné obchody v Praze. Posláním firmy zůstává, jako u každého podnikání, spokojený zákazník, čemuž firma obětuje veškerý čas a energii. „Budeme se dále zaměřovat na podporu pozitivního povědomí o značce Zepter a jejích produktech,“ říká generální ředitel firmy Ciaran Seamus Kelly a společně s tím dodává, že společnost hodlá získat další obchodní konzultanty.

Společnost Zepter International nabízí pomocí prezentací přes 750 výrobků ve 4 programech. Hlavním a největším je Home Art, kde prodává výrobky pro zdravé vaření. Dalšími kategoriemi jsou Home Care se systémy pro péči o zdravější domácnost, Medical s lékařskými přístroji a sortiment se švýcarskou kosmetikou a hodinkami Cosmetics & Luxury. Loni firma získala ocenění Czech Superbrands Awards.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

1

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank