19.06.2014

Renesance potravin

Společnost Sklizeno provozuje 11 obchodů s čerstvými potravinami. Většinu z nich řídí franchisanti.

Čerstvé potraviny prodává společnost Sklizeno, která na trh vstoupila v roce 2011 otevřením první prodejny v Brně. Úspěch na sebe nenechal dlouho čekat. Jak říká majitel firmy David Kukla, je to dáno především tím, že lidé se stále více zajímají o původ a kvalitu potravin. „Tato oblast podnikání zažívá renesanci a trend bude i nadále pokračovat,“ dodává. K rozvoji využívá i franchisové spolupráce.

paní vybírající si jídlo ve Sklizenu Foto Sklizeno

Obchody Sklizeno se nachází zatím v Praze, Brně a Olomouci. Síť poboček chce firma rozšířit i do dalších, především krajských měst.

Společnost Sklizeno chce pokračovat v rozšiřování sítě. „Loni jsme otevřeli 7 nových prodejen a v roce 2014 chystáme další,“ přibližuje plány David Kukla. Sklizeno už provozuje 4 tzv. foodie markety, které se vyznačují prodejní plochou o rozloze minimálně 200 m2. K expanzi firma opět využije i franchisingu, jelikož dle Davida Kukly je franchising pro společnost flexibilní a finančně nenáročnou možností.

Lidé si mohou nakoupit čerstvé potraviny ve 4 foodie marketech, které se nacházejí v Praze, Rudné u Prahy, Olomouci a v Brně. Dalších menších prodejen provozuje firma Sklizeno 7, především formou franchisy. Franchisanty hledá Sklizeno především v krajských městech.

 

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank