Společnost Laut, která drží franchisovou licenci Hany Bany, vznikla v roce 2007. V Česku provozuje 14 poboček.
pondělí
23.06.2014
Fitness Hany Bany jsou řízeny franchisovými partnery. Cvičit mohou klientky už na 14 místech.
 

Společnosti, které rozjíždějí fitness centra, si pro jejich rozvoj vybírají především franchisovou spolupráci. Franchisovou pobočku tak vede člověk, co má k fitness programu blízko a lépe ji rozvíjí. Podobně fungují i franchisová centra Hany Bany, která se vyznačují tréninkovým systémem spočívající v kombinaci strojů Powerplate, VacuShape a kardio zóny.

Franchisovou licenci Hany Bany drží společnost Laut, která se stará o celkový rozvoj značky. „V prvních měsících roku jsme zaznamenali u některých poboček několika procentní nárůst tržeb. Zvedla se také poptávka po spolupráci s naší značkou,“ komentuje výsledky Jakub Šigut, jednatel firmy Laut. Klienky mohou fitness navštívit už na 14 místech republiky, především na jižní Moravě a v Praze. „Plánujeme otevřít letos ještě další 3 pobočky,“ dodává Jakub Šigut.

Firma se musí i vypořádávat i s konkurenčními společnostmi, které na trhu přicházejí s různými fitness programy. Ač je konkurence příhodná, na trh vstupují i špatné koncepty, které kazí obraz fitness center. „Bohužel díky možnosti provozování fitness centra jako živnosti volné, se do této oblasti dostávají lidé s minimální znalostí oboru s vidinou velkého zisku. To má dopad na kvalitu služeb a špatnou informovanost zákazníka,“ uzavírá Jakub Šigut.