Zdraví až domů
Zdravé menu šité na míru podle potřeb klientů nabízí franchisový koncept Fitness food menu, který v loňském roce úplně změnil image. Během roku společnost také představila administrativní systém se zákaznickou sekcí a do toho otevírala další franchisové pobočky. „Otevřeli jsme pobočky pro obsluhu regionu Karlovy Vary, Sokolov a Tachov,“ dodává majitel firmy Tomáš Volf.
„Krabičkovou dietu“ rozjela firma Fitness food menu už po celé republice. Zákazníci si mohou objednat jídlo už ze 44 prodejních míst po celém Česku a díky velkému úspěchu se rozhodla expandovat i na Slovensko. „Naše aktivity jsou v tuto chvíli věnovány především na rozvoj na slovenském trhu. Ten je z pohledu franchisora pro nás prioritou,“ říká Tomáš Volf s tím, že firma má nasmlouvané první kontrakty a kolauduje prostory určené k výrobě.
Výrobní pobočka bude po zahájení provozu obsluhovat města Malacky, Senica, Trnava a Bratislava. Kladně společnost vnímá i pozitivní ohlas potenciálních franchisových partnerů. „Podnikatelé vnímají náš franchisový koncept jako mezeru na trhu a zajímají se o naši licenci. Už nyní jednáme se 3 zájemci o franchisovou licenci,“ komentuje zájem Tomáš Volf. Vada slovenského trhu je ve špatné legislativě, která je jiná v nárocích na výrobu jídla než v Česku.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...