Čtvrtek
26.06.2014
Franchisový koncept Fitness food menu pokračuje v rozvoji konceptu na Slovensku. V Česku otevřela další pobočky.
 

Zdravé menu šité na míru podle potřeb klientů nabízí franchisový koncept Fitness food menu, který v loňském roce úplně změnil image. Během roku společnost také představila administrativní systém se zákaznickou sekcí a do toho otevírala další franchisové pobočky. „Otevřeli jsme pobočky pro obsluhu regionu Karlovy Vary, Sokolov a Tachov,“ dodává majitel firmy Tomáš Volf.

„Krabičkovou dietu“ rozjela firma Fitness food menu už po celé republice. Zákazníci si mohou objednat jídlo už ze 44 prodejních míst po celém Česku a díky velkému úspěchu se rozhodla expandovat i na Slovensko. „Naše aktivity jsou v tuto chvíli věnovány především na rozvoj na slovenském trhu. Ten je z pohledu franchisora pro nás prioritou,“ říká Tomáš Volf s tím, že firma má nasmlouvané první kontrakty a kolauduje prostory určené k výrobě.

Výrobní pobočka bude po zahájení provozu obsluhovat města Malacky, Senica, Trnava a Bratislava. Kladně společnost vnímá i pozitivní ohlas potenciálních franchisových partnerů. „Podnikatelé vnímají náš franchisový koncept jako mezeru na trhu a zajímají se o naši licenci. Už nyní jednáme se 3 zájemci o franchisovou licenci,“ komentuje zájem Tomáš Volf. Vada slovenského trhu je ve špatné legislativě, která je jiná v nárocích na výrobu jídla než v Česku.