Všichni franchisanti společnosti Oxalis mohou od května lépe komunikovat se samotnou firmou, a to díky elektronické provozní příručce. V současné době provozuje Oxalis 43 poboček, z toho 17 franchisových.
Středa
02.07.2014
Firma Oxalis připravila pro franchisanty službu pro lepší komunikaci. Letos se chce firma zaměřit především na vnitřní procesy.
 

Rozvíjet byznys není jen o expanzi, ale také o zkvalitnění služeb už pro stávající síť. Na tyto kroky se zaměřila i společnost Oxalis, která prodává čaje a kávu. „Základem pro firmu pro tento rok bude posílení sítě zevnitř, zkvalitnění služeb pro franchisanty a zákazníky. Čeká nás mravenčí práce, ale je to nezbytné, aby naše maloobchodní síť fungovala,“ dodává manažerka maloobchodní sítě Oxalis Pavlína Křivánková.

A jelikož jde doba kupředu a vše se řeší více online, představila společnost Oxalis v květnu svým franchisovým partnerům novou službu, která přináší posun v komunikaci mezi franchisantem a samostatnou společností. Za podpory firmy App Vision spustila elektronickou provozní příručku, kterou franchisanti získají v podobě aplikace na mini iPadu. „Jednoduchým způsobem se franchisanti seznámí s provozním záležitostmi firmy Oxalis. Do aplikace je možné vkládat videa, fotografie či snadno ji aktualizovat. Odpadá tak časové náročné papírování,“ popisuje výhody Pavlína Křivánková.

V současné době společnost Oxalis provozuje 26 vlastních a 17 franchisových obchodů po celé republice. Expanzi zatím firma odložila a chce zaměřit především na vnitřní posílení sítě. Jen loni se podařilo otevřít 3 nové franchisové pobočky a 3 vlastní převést do rukou franchisantů. Nová aplikace by měla také pomoci pro lepší komunikaci mezi franchisanty a franchisorem.