V posledních dvou letech rozšířila společnost Enteprise Holding pomocí franchisy svou značku Enterprise Rent-A-Car už do 19 zemích Evropy. Obsluhuje ale díky nim už 90 % států.
Čtvrtek
03.07.2014
Expanze franchisové značky Enterprise Rent-A-Car v Evropě pokračuje. Objevila se na dalších 3 trzích.
 

Americká značka půjčoven aut Enterprise Rent-A-Car posiluje své působení na evropském kontinentu. Společnost Enterprise Holding, která drží franchisovou licenci, rozšířila své pobočky na dalších trzích Evropy, a to v Česku, Makedonii, Bosně a Hercegovině a Kypru. Stejně jako v USA, tak i v Evropě se firma rozvíjí pomocí franchisové spolupráce.

Společnost Enterprise Holding vidí v Evropě velký potenciál a rozšíření do dalších zemí je součástí její strategie expanze. Její značka Enterprise Rent-A-Car tak aktuálně působí v 19 evropských zemích s tím, že její pobočky mohou obsloužit i další trhy. Během posledních dvou let firma rozšířila značku tak, že může obsloužit už 90 % kontinentu.

Evropa táhne

 „Vidíme vyšší počet amerických turistů a cestovatelů cestujících do Evropy. Chceme, aby zde našli služby, na které jsou zvyklí doma. Proto jsme se rozhodli rozšířit Enteprise Rent-A-Car i v Evropě. Naším cílem je nabídnout stejné přátelské služby pro naše zákazníky kdekoliv na světě,“ komentuje expanzi vice-prezident globálního franchisového rozvoje Peter Smith.

Pro expanzi využívá společnost Enterprise Holding jen franchisové spolupráce, protože lokální partner se lépe vyzná v tržních podmínkách a dokáže lépe zajistit rozvoj sítě. „Jsme vděčni naším franchisovým partnerům po celé Evropě, kteří nám umožňují splnit náš slib zákazníkům důsledně a podle nejvyšších standardů,“ uzavírá Peter Smith. Loni značka začala působit na Slovensku, Maďarsku a Rakousku.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014