Studia Skinial se nacházejí už v 8 zemích Evropy. Společnost chce pomocí franchis i mimo Evropu, první na řadě jsou USA.
pondělí
07.07.2014
Odstraňování tetování prostřednictvím kliniky Skinial se v Evropě rozrůstá. V Česku hledá firma master-franchisanta.
 

Franchisový koncept Skinial, který se zabývá odstraňováním tetování pomocí zvláštní tekutiny bez použití laseru, může mluvit o revoluci. Od loňského roku, kdy firma v Německu začala s franchisovým rozvojem, rozšířila díky němu službu do dalších zemí. Master-franchisového partnera hledá v Česku i na Slovensku.

Česká republika i Slovensko je dle společnosti cestou k expanzi na východoevropské trhy.  „Vyjednáváme s velmi vážnými zájemci o franchisovou licenci Skinial. Předpokládáme, že během měsíce bychom mohli postoupit během měsíce k závěrečným jednáním a mít vybraného master-franchisanta,“ dodává jednatel firmy Skinial Klaus Böde s tím, že firma vyhledává franchisanty především ze skupin kosmetických studií a medicínských firem, ne přímo doktory.

Trend odstraňování tetování bez laseru se setkává ve všech zemích se stále větším zájmem a toho společnost Skinial využívá. Nově se do hledáčku dostal americký trh, čímž by se franchisový koncept dostal i mimo Evropu. „Jsme před podpisem smlouvy s dvěmi master-franchisanty v USA,“ přibližuje plány v USA Klaus Böde. Společně s tím vyvíjí Skinial speciální produkty na medicínské odstraňování tetování, protože na některých trzích, jako v Asii, se jen kosmetické odstraňování neuznává. V Evropě vyjednává se zájemci v Dánsku a Holandsku.