08.07.2014

Zákazníkům blíže

Síť poboček rozvíjí prostřednictvím partnerství internetový obchod CZC.cz. Už jich má téměř 50.

Prodej prostřednictvím internetu překonává každým rokem rekordy z důvodu jeho pohodlnosti, i přesto však lidé stále volí ve většině případů vyzvedávání zboží v kamenných prodejnách. Internetový obchod CZC.cz, který se soustředí na prodej elektroniky, zaznamenává osobní odběr v 77 % případů. Společnost využívá partnerské spolupráce v rozvoji poboček, aby zákazníci mohli pohodlně vyzvedávat své objednané zboží.

czc.cz obchod Foto CZC.cz

Společnost CZC.cz zaměřená na internetový prodej eletroniky obhospodařuje síť 13 vlastních a 48 partnerských kamenných obchodů.

Pobočkovou síť CZC.cz v současnosti tvoří 13 vlastních a 48 partnerských poboček a spojení nákupu přes internet s osobním odběrem sklízí své ovoce. „Během letošních pěti měsíců nám vzrostly tržby o 50 % a otevřeli jsme 11 nových poboček,“ dodává Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz. Firma chce proto nadále využívat partnerské spolupráce na rozšiřování své sítě. Ohledně tržeb by ráda překročila hranici 2 miliard korun za rok.

Mít slušnou pobočkovou síť může být dobrou konkurenční výhodou, protože lidé oceňují bezplatný odběr v kamenné prodejně, což potvrzují prodejci mající propojený internetový obchod se svými obchody. „Naše pobočky CZC.cz nejsou jen výdejním místem, ale zákazníci se mohou obrátit na naše prodejce také s žádostí o jakoukoliv radu či pomoc s vyřízením reklamace,“ doplňuje Kamil Demuth. Využití partnerského programu v rozvoji CZC.cz se firmě vyplácí.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank