Vídeňská tradice
Vídeňský styl kávy přináší ve svých kavárnách společnost Tizia se svým franchisovým konceptem Coffeeshop Company. Zvyklost přípravy kávy původem z Rakouska oceňují zákazníci po celém světě. Nedávno byly franchisové kavárny otevřeny v Saudské Arábii a na Ukrajině. U nás se zatím rozvíjí na 12 místech, větší úspěch mají kavárny na Slovensku, kde se jich nachází 23.
Zájemci o franchisovou licenci Coffeeshop company si mohou vybrat z mnoha typů provozních míst, takže prostor na prodej vídeňské kávy se dá najít skoro kdekoliv. „Naše kavárny umíme umístit jak do malých lokalit typu „to go“, kde je potřebný prostor asi od 5 m2, až po ty velké typu lounge s prostorem 120 až 150 m2,“ popisuje nabídku Mario Vrbovský, manažer franchisové sítě Coffeshop company pro Českou a Slovenskou republiku. Franchisant může umístit stánek Coffeeshop company i do svého obchodu jako shop-in-shop.
Veškeré pobočky, které v Česku a na Slovensku firma Tizia provozuje, jsou v rukou franchisantů. U nás se kavárny nacházejí v Praze, Brně, Jihlavě, Ostravě, Liberci a Opavě. Velkou budoucnost firma vidí v modulových kavárnách, které lze umístit například do pasáží, vestibulů nádraží či vchodů do metra. Významný prodej těchto modulů zažívá společnost například na Slovensku. Nejvíce kaváren se nachází v Rusku, Rakousku, USA, Egyptě a již zmiňovaném Slovensku. Dohromady jich v síti firma vede skoro 300.
PŘEČTI ČLÁNKY
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...