Už v 5 regionech mohou využít zákazníci suchého mytí aut Bezvody. Franchisanti působí v Moravskoslezském, Jihočeském, Jihomoravském kraji, Vysočině a Praze.
pondělí
14.07.2014
Franchisový koncept Bezvody obsadil už 5 krajů v Česku. Vyjednává se o dalších.
 

V loňském roce se u nás objevila služba suchého mytí automobilů, u které se používá minimum vody. Jednou ze společností, které začaly tuto službu poskytovat, se stala firma Bezvody. Pro svůj rozvoj využila firma Bezvody zejména franchisové spolupráce a díky ní obsadila už 5 regionů.

Suché mytí aut se stává pomalu ale jistě trendem. Dokazuje to i úspěch franchisového konceptu Bezvody. "Co se týče franchisingu, máme pokryté regiony Prahy, Jihočeský, Vysočinu, Jihomoravský a Moravskoslezský. Naším cílem je pokrýt a stabilizovat naši obchodní síť v ČR," dodává jednatel firmy Bezvody Jiří Hrach. Společnost vsadila mimo rozvoje na bázi franchisy také spolupráci formou klasického velkoobchodu v regionech.

Propagace ekologie

O suché mytí se zajímá stále více podnikatelů, kteří také pokukují po pořízení franchisové licence. V tuto chvíli společnost Bezvody vyjednává s podnikateli o obsazení dalších dvou krajů. "Zájem monitorujeme i v zahraničí. V budoucnu bychom určitě rádi naši službu nabídli ve státech jako Slovensko, Německo či Rakousko," popisuje plány Jiří Hrach. 

Službu Bezvody využívají mimo koncových spotřebitelů též také firemní klientela, která tímto způsobem nechává čistit své vozové parky. "Pro firemní klientelu jsme připravili nový program Bezvody2014+, který je zaměřen na ekologické chování při údržbě vozového parku. Pro tyto klienty nabízíme marketingovou podporu," přibližuje strategii Jiří Hrach s tím, že marketing na propagaci Bezvody se stává pro firmu jednou z priorit.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014