S asociací chtějí růst domy
Již před časem ohlásil Town&Country rozvoj v Česku. Firma se například účastnila loňského Franchise Meeting Pointu v Brně. „Již jsme absolvovali přijímací pohovor do České asociace franchisingu. Nyní musí o našem přijetí rozhodnout správní rada,“ řekl portálu FranchisingINFO.cz šéf české části sítě Josef Matuška. Správní rada ČAF by měla rozhodnout do konce ledna.
Chystaný rozvoj v Česku
Společnost Domy pro Vás, která je držitelem master licence Town&Country pro Česko již působí na našem území zhruba dva roky. „Větší rozvoj našeho konceptu s masivnější podporou mateřské firmy v Německu zahajujeme právě nyní,“ řekl již před časem Matuška.
Již 11.500 „franchisových“ domů
Koncept založili v Německu v roce 1997 manželé Dawosovi. Nyní zde licence vlastní na 250 podnikatelů, kteří za dobu působení firmy postavili již kolem 11.500 rodinných domů. V Česku nabízí firma podnikatelům dva franchisové koncepty. Jedním je klasický prodej domů z katalogu. Tím druhým je pak také výstavba rodinných domů na klíč. Síť v současnosti působí například ve Španělsku, Švýcarsku, Rakousku, Slovensku či Rumunsku. V roce 2003 byl v koncept v Německu oceněn jako nejlepší z podnikajících na tamním trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář