21.07.2014

Pryč s tradicí

Společnost Fruitisimo sází na franchising. Letos otevřela už 3 prodejny na netradičních místech a dalších 5 by ještě mělo přibýt.

Doba si žádá inovace, a to platí i na poli franchisingu. Proto franchisová síť Fruitisimo, český výrobce a prodejce čerstvých ovocných a zeleninových šťáv, zmrzliny a kávy, otevřela 3 pobočky, které se nacházejí na netradičních místech než obvykle v nákupních centrech. První dvě se nacházejí v Praze a třetí v Hradci Králové. Letos plánuje otevřít další franchisové juice bary. U netradičních míst chce nadále zůstávat.

fruitisimo v aqua Foto Fruitisimo

Zákazníci mohou pobočky Fruitisima nalézt v Česku na 34 místech. Letos by firma chtěla otevřít dalších 5 juice barů.

První prodejnu společnost Fruitisimo otevřela v aquaparku v pražských Průhonicích. Synergií pro novou prodejnu jsou jednak návštěvníci aquaparku, ale i pravidelní sportovci z fitness centra nebo saunového světa. Druhá pobočka se nachází v OC Smíchov v blízkosti vstupu do podzemních garáží. Třetí juice bar mohou návštěvníci nalézt v Hradci Králové u pěší zóny ve společném prostoru s prodejnou ovoce a zeleniny.

Na franchisové pobočky se chce společnost i nadále zaměřit. „Díky franchisingu otevřeme ještě letos dalších 5 prodejen a již nyní plánujeme expanzi pro příští rok, kdy bychom chtěli dosáhnout 50 prodejen,” doplňuje spolumajitel firmy Fruitisima Jan Hummel. Síť ovocných juice barů aktuálně čítá po celém Česku 34 prodejen. Obrat společnosti byl v loňském roce 100 milionů Kč a v letošním roce by měl dosáhnout 120 milionů Kč.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank