Zákazníci mohou pobočky Fruitisima nalézt v Česku na 34 místech. Letos by firma chtěla otevřít dalších 5 juice barů.
Pondělí
21.07.2014
Společnost Fruitisimo sází na franchising. Letos otevřela už 3 prodejny na netradičních místech a dalších 5 by ještě mělo přibýt.
 

Doba si žádá inovace, a to platí i na poli franchisingu. Proto franchisová síť Fruitisimo, český výrobce a prodejce čerstvých ovocných a zeleninových šťáv, zmrzliny a kávy, otevřela 3 pobočky, které se nacházejí na netradičních místech než obvykle v nákupních centrech. První dvě se nacházejí v Praze a třetí v Hradci Králové. Letos plánuje otevřít další franchisové juice bary. U netradičních míst chce nadále zůstávat.

První prodejnu společnost Fruitisimo otevřela v aquaparku v pražských Průhonicích. Synergií pro novou prodejnu jsou jednak návštěvníci aquaparku, ale i pravidelní sportovci z fitness centra nebo saunového světa. Druhá pobočka se nachází v OC Smíchov v blízkosti vstupu do podzemních garáží. Třetí juice bar mohou návštěvníci nalézt v Hradci Králové u pěší zóny ve společném prostoru s prodejnou ovoce a zeleniny.

Na franchisové pobočky se chce společnost i nadále zaměřit. „Díky franchisingu otevřeme ještě letos dalších 5 prodejen a již nyní plánujeme expanzi pro příští rok, kdy bychom chtěli dosáhnout 50 prodejen,” doplňuje spolumajitel firmy Fruitisima Jan Hummel. Síť ovocných juice barů aktuálně čítá po celém Česku 34 prodejen. Obrat společnosti byl v loňském roce 100 milionů Kč a v letošním roce by měl dosáhnout 120 milionů Kč.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014