Česká potravina chutná
Lidé baží po potravinách vypěstovaných v Česku. Trend, který začal před několika lety, se stále více dostává do popředí a podnikatelé, kteří jej využili, zaznamenávají úspěchy. Společnosti Náš Grunt a Sklizeno, kteří pomocí franchisové spolupráce rozvíjejí své farmářské obchody, otevřely nedávno další pobočky.
Náš Grunt rozšířil své působení v Opavě a po Frýdku-Místku a Ostravě se jedná o třetí pobočku v Moravskoslezském kraji. Úspěšně tak pokračuje v expanzi po České republice. „Zákazníci se mohou těšit na produkty od skutečně místních farmářů a výrobců potravin. Mléčné výrobky dodají Farmy Zdeňka z Hustopečí nad Bečvou a také ze Zemědělského obchodního družstva Hlavnice,“ vyjmenovává dodavatele Jiří Málek z Našeho Gruntu. Společnost Sklizeno naopak otevřelo franchisovou pobočku na jihu Moravy, konkrétně v Brně v OC Campus.
České potraviny jdou na dračku
Vysoké poptávky po farmářských potravinách si všímá i Vláda ČR, která minulý týden schválila Program rozvoje venkova. „Tento dokument pomůže přinést do českého zemědělství z evropských fondů do roku 2020 přibližně 84 miliard korun,“ přiblížil ministr zemědělství Marian Juračka. Dále dodal, že čím dál více nejen zákazníků, ale i výrobců má zájem o produkty se značkou Regionální potravina. Letos bylo oceněno už 106 výrobků.
I franchisové podnikání v oblasti Potravin dokazuje, že se tomuto trendu daří. Nejen společnosti jako Náš Grunt či Sklizeno, ale také normální obchody chtějí prodávat spíše české výrobky. Loni oblast Potravin vykázala v oblasti franchisingu největší růst. Počet konceptů vzrostl na 29, což je meziročně o 61 % více.
Kategorii Potravin se v Supertématu věnuje i nové číslo magazínu Vlastní firma FRANCHISING, který si můžete objednat i online.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!