pondělí
04.08.2014
Franchisový koncept Fitness food menu prošel před několika měsíci velkou změnou. Jak říká majitel franchisové licence Tomáš Volf, prioritou je zejména rozvoj na slovenském trhu.
 

Jak byste zhodnotil první půl rok pro koncept Fitness food menu? Co se Vám podařilo?

První polovina roku 2014 se v rámci Fitness food menu (FFmenu) nesla v duchu "zvykání si" na nový vzhled FFmenu stejně jako na nový administrační systém a zároveň snahy pro přenesení informací o vzniklé zákaznické sekce na koncové zákazníky.

Jak se změny projevily na Vaší expanzi?

V regionech se nám tato činnost projevovala různorodě. V některých regionech jsme naše zákazníky směrovali úspěšněji, v některých méně. Obecná čísla na pobočkách ve vztahu k hospodářskému výsledku hodnotíme kladně. Pobočka Znojmo, jakožto nejstarší pobočka, dokonce zaznamenala jakýsi rekord v počtu odbavovaných zákazníků.  Fitness food menu se také poprvé objevilo i v regionu Karlovy Vary, Sokolov, Tachov.

Jaké plány máte na další měsíce roku 2014?

Naše aktivity jsou nyní věnovány na slovenský trh, který je pro nás z pohledu franchisora prioritou. Na pobočkách v ČR jsme přešli do mimosezonního období, kdy rádi načerpáme zasloužené dovolené a od měsíce září budou nastupovat další kroky na marketingové plány jednotlivých poboček s přípravou na prodej zdravého FFmenu cukroví na Vánoce.

Jak funguje rozvoj na slovenském trhu? Jaké plány máte zde?

Zde narážíme na nesourodou legislativu, která je v mnoha ohledech jiná v nárocích na výrobu. Proto až dnes máme nasmlouvané první obchodní partnery. Kolaudujeme prostory určené k výrobě. Jinak je výrobní pobočka s obsluhou měst Malacky, Senica, Trnava a Bratislava připravena zahájit. Kladně zde hodnotíme názory našich nasmlouvaných partnerů, kteří FFmenu vnímají jako mezeru na trhu i z pohledu již působícího konkurenčního prostředí. Pozitivní je i zvýšená poptávka po dalších franchisových pobočkách. Již nyní jednáme se 3 novými partnery a tato jednání mají právě nyní prioritu. Těšíme se na vstup a jsme plni očekávání na zpětnou vazbu našich zákazníků. Pevně věříme, že zde budeme úspěšní alespoň tak, jak se nám v rozvoji daří v ČR.