Podpora kanceláří
Franchisová realitní kancelář Coldwell Banker Czech Republic loni znovu obnovila fungování master-franchisové licence a úspěšně se na trhu prosazuje. Do expanze se vrhá po hlavě, a to i tím, že pořádá konference pro potenciální franchisové partnery. Na konci července se zástupci firmy Coldwell Banker Czech Republic setkali na konferenci v Mikulově s moravskými realitními kancelářemi. Hlavní témata diskuze byla nové obchodní plány a možnost franchisové spolupráce.
Společnost Coldwell Banker Czech Republic se chce zaměřit především na vývoj služeb směrem ke komfortu klientů i své realitní činnosti. "Velký důraz klademe na online marketing, který má užitek jak pro samotný realitní obchod, tak pro komunikaci mezi jednotlivými franchisovými kancelářemi, zvyšování pojmu o značce a nabízení dalších přidaných služeb klientům kanceláří," přibližuje část strategie Lukáš Kmínek, ředitel marketingu Coldwell Banker Czech Republic .
U nás působí společnost Coldwell Banker Czech Republic naplno od loňského roku, kdy prošla restrukturalizací. Jejím plánem je do konce roku 2020 pokrýt realitními kancelářemi veškerá významná města.
PŘEČTI ČLÁNKY
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.