11.08.2014

Podpora kanceláří

Franchisové partnery hledá realitní kancelář Coldwell Banker Czech Republic. Vsadila na konference i online marketing.

Franchisová realitní kancelář Coldwell Banker Czech Republic loni znovu obnovila fungování master-franchisové licence a úspěšně se na trhu prosazuje. Do expanze se vrhá po hlavě, a to i tím, že pořádá konference pro potenciální franchisové partnery. Na konci července se zástupci firmy Coldwell Banker Czech Republic  setkali na konferenci v Mikulově s moravskými realitními kancelářemi. Hlavní témata diskuze byla nové obchodní plány a možnost franchisové spolupráce.

kmínek vysvětluje strategii coldwell banker Foto Coldwell Banker

Marketingový ředitel Lukáš Kmínek na konferenci v Mikulově vysvětlil strategii online marketingu, na kterou se chce realitní síť Coldwell Banker Czech Republic zaměřit.

Společnost Coldwell Banker Czech Republic se chce zaměřit především na vývoj služeb směrem ke komfortu klientů i své realitní činnosti. "Velký důraz klademe na online marketing, který má užitek jak pro samotný realitní obchod, tak pro komunikaci mezi jednotlivými franchisovými kancelářemi, zvyšování pojmu o značce a nabízení dalších přidaných služeb klientům kanceláří," přibližuje část strategie Lukáš Kmínek, ředitel marketingu Coldwell Banker Czech Republic .

U nás působí společnost Coldwell Banker Czech Republic naplno od loňského roku, kdy prošla restrukturalizací. Jejím plánem je do konce roku 2020 pokrýt realitními kancelářemi veškerá významná města.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank