Franchisový koncept iDry působí v Praze, ve Středočeském, Pardubickém, Královéhradeckém, Českobudějovickém, Olomouckém, Moravskoslezském kraji, Karlovarském a Ústeckém kraji.
Úterý
12.08.2014
Franchisový koncept iDry obsazuje Česko. Pokračuje taky s přípravami expanze za hranice.
 

Očista aut pomocí suchého mytí si získává stále více zákazníků. Franchisový koncept iDry, který nabízí master-franchisové licence pro jednotlivé kraje, už obsadil téměř celou republiku. V první polovině roku uzavřela společnost smlouvy na pokrytí Karlovarského a Ústeckého kraje. Teď se chce soustředit na rozvoj mini franchis do větších okresů.

Během letošního roku společnost iDry prodala mini franchisu například do Břeclavi. A daří se jí i získávat více klientů, kterým se stará o jejich vozový park. „Mimo rozšiřování našeho pokrytí jsme uzavřeli dvouletý kontrakt se společností Business Lease, která naši službu zakomponovala do své nabídky služeb pro všechny své klienty,“ přibližuje úspěchy majitel franchisového konceptu Petr Šméral.

Expanze na východ

Na Slovensku se rozvoj iDry moc rychle nerozjížděl. „Provedli jsme zde reorganizaci ve vedení a přijmutí nových lidí. Podařilo se nám podepsat několik důležitých kontraktů a uzavřeli jsme zajímavou spolupráci s investiční společností,“ komentuje situaci Petr Šméral. Plánem je vybudovat franchisovému konceptu iDry stejnou pozici jako má na českém trhu.

Revolučního konceptu iDry, který při mytí aut či jiných vozidel využívá jen minimum vody, si všimli i za hranicemi. Už teď firma připravuje vstup na polský trh a není jediný. „Zde pokračují přípravy a doufáme, že je brzy dokončíme a přejdeme do plného provozu. Kromě Polska připravujeme ještě Maďarsko a Rumunsko, kam nás doporučili naši klienti,“ říká Petr Šméral s tím, že by firma ráda chtěla být plně funkční do příštího léta ve všech státech. Expanzi plánuje iDry s agenturou Czech Trade.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014