Rozvoji se daří
Český obchod pro domácnost. Tím se vyznačuje společnost ORION, která pro svou expanzi více využívá i franchisové spolupráce. Na konci července se otevřela pro veřejnost franchisová prodejna v krajském městě Pardubice. Rozvoji se nadmíru daří, od dubna ORION otevřel už 2 franchisové prodejny, v Děčíně a Jablunkově. V jednání je otevření pobočky ve Šternberku a Příbrami, které budou také v rukou franchisantů.
Zájem o franchisovou licenci ORION podporují především přívětivé náklady na otevření prodejny, které se pohybují kolem 1 milionu korun. Franchisant také dostane veškerou podporu spojenou s otevřením obchodu. Nicméně firma otevírá pobočky i na svou vlastní pěst. „Rozvoji, ať už formou franchisy, tak vlastních prodejen, se daří. Rádi bychom do konce roku otevřeli ještě vlastní obchod v Brně. V oblasti franchisy vyjednáváme o dalších oblastech,“ komentuje úspěchy manažer franchisového rozvoje ORION Tomáš Maloch. Český koncept rád uvítá další zájemce o franchisu ORION – český obchod pro domácnost.
Na nové obchody se může těšit také Slovensko, kde chce společnost ORION více posílit. I zde se zaměří na franchisanty, kteří by měli pomoci rozšířit síť obchodů pro domácnost. „Na Slovensku máme v současné době 4 provozovny. Chystáme se otevřít prodejnu v Galantě a do konce roku očekáváme, že bychom mohli zprovoznit ještě jednu pobočku,“ dodává Tomáš Maloch. Pro expanzi na Slovensko se firma rozhodla letošní rok.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem