Společnost Svět bedýnek vznikla v roce 2013. Během roku otevřela 3 franchisové pobočky a další jsou v jednání. Rozvíjí se i na Slovensku.
Úterý
26.08.2014
Jídlo z farmy dobývá Česko. Pomáhá k tomu i franchising. Dalším konceptem, co na něj vsadil, je Svět bedýnek.
 

Farmářské potraviny naložené do bedýnky s odvozem do domu či do práce. Tím se prezentuje společnost Svět bedýnek, která se od minulého roku rozvíjí prostřednictvím franchisy. Po zavedení všech potřebných technologií a uvedení všeho do chodu se firmě v druhé polovině roku podařilo otevřít 3 franchisová místa.

Čerstvé potraviny zažívají v tuzemsku obrovský úspěch, většina společností však užívá kamenné prodejny. Naopak celý koncept franchisy Svět bedýnek spočívá ve virtuálním farmářském trhu, kde si může člověk v pohodlí domova vybrat potraviny a ty mu budou v bedýnce přivezeny do místa určení. „Prodej potravin spojený se službou dovážky čerstvých produktů je velmi logisticky i nákladově náročný, nejspíše i z těchto důvodu za těch pár let přežilo jen zlomek firem jako jsme my,“ komentuje podnikání majitel Světa bedýnek Petr Bína.

Dobrý začátek zapříčinil i větší zájem franchisových partnerů a dodavatelů. „V současné době plně fungují 3 franchisy a v tomto roce nás čeká ještě připojení dvou franchis v Česku. Jednu pobočku máme také na Slovensku, kde se trend čerstvých potravin z farmy také zvedá,“ komentuje Petr Bína. Plánem společnosti je během roku 2015 pokrýt většinu území České republiky a Slovenska.