Společnost HUDYsport v Česku a na Slovensku provozuje 39 franchisových obchodů.
Pátek
29.08.2014
Síť outdoorového oblečení HUDYsport patří mezi firmy s nejstarším franchisovým konceptem u nás. Daří se jí naplňovat své cíle.
 

Česko se vyznačuje jako jeden z trhů, kde působí nejvíce sítí se sportovním a outdoorovým oblečením. Ne nadarmo tak musí společnosti využívat veškerých dostupných prostředků, jak se ve velké konkurenci udržet. Jedním z nich je i franchising. Společnost HUDYsport jej využívá a daří se jí i díky tomu na trhu prosadit.

I přes situaci na trhu, která je kvůli drtivé konkurenci velmi nestálá, se společnosti HUDYsport daří vést už 39 franchisových poboček v Česku a na Slovensku. „Snažíme se plnit naše cíle a zejména zlepšovat komunikaci uvnitř i vně firmy, na což se zaměřujeme i letos. Držet se našich zavedených hodnot je základ úspěchu,“ dodává výkonný ředitel HUDYsport Jiří Šťastný.

Jak už bylo řečeno na začátku, trh s outdoorovým oblečením a potřebami v Česku dosahuje nasycenosti. „Přichází přechodové období, kdy to, co platilo dříve, už dnes neplatí. Zavedená pravidla končí a vytvářejí se nové principy, na což musí každá společnost, co se chce zde udržet, rychle reagovat,“ podotýká Jiří Šťastný.