pondělí
08.09.2014
Majitel franchisového konceptu Ship Center Kamil Janowski přiblížil v rozhovoru fungování společnosti. Na českém trhu hledá master-franchisového partnera, který by pomohl vytvořit síť.
 

Čím se vaše společnost zabývá? 

Řídíme se mottem "Zařiďte vše na jednom místě". Pod jednou střechou zákazníci najdou jak kurýrní služby, tak 3D tisk. Pomáháme mnoha podnikatelům v rychlé organizaci jejich firem. Zhotovíme virtuální kancelář na klíč a pomocí marketingových nástrojů podpoříme chod firmy a zlepšíme realizaci servisních zakázek.

Proč jste si vybrali český trh pro svou expanzi? Co zde chcete dosáhnout?

Důvod je jednoduchý. Česko je země, kde jsou lidé otevřeni novým věcem, nebojí se jít do rizika a jsou schopni ocenit dobrou a prokázanou investici, která funguje. Předpokládáme, že na místním trhu si náš franchisový koncept Ship Center získá důvěru tak rychle jako v Polsku. V Česku v současné době hledáme master-franchisového partnera, který by začal vytvářet síť Ship Center. Chtěli bychom v krátké době s partnerem vytvořit síť 100 center, které by nabízely naše služby ve spolupráci s významnými kurýrními a tiskařskými společnostmi v Evropě.

Máte už nějaké potenciální zájemce na českém trhu?

Ano, musím říci, že se nám už zájemci o naši franchisovou licenci Ship Center hlásí a my s nimi vyjednáváme. Avšak stále se nám nepodařilo najít tu správnou osobu, která by se s námi byla schopna spojit a spolupracovat na dalším rozšiřování naší sítě. Dbáme na nalezení pravého partnera.

Jak jste úspěšní na vašem domácím, polském, trhu?

Pokud se bavíme o konkurenci, tak ta je v Polsku opravdu obrovská. Neznám zemi, kde by působilo tolik společností, které zprostředkovávají kurýrní a reklamní služby. Konkurují si především cenou, aby získali zákazníky, což vede k nižší kvalitě. Ze začátku to bylo těžké, ale správná reklama nakonec přinesla výsledky. Když jsme vstupovali na polský trh, působilo zde 5 franchisových systémů nabízejících kurýrní služby. Díky provedení naší franchisy, kdy nabízíme služby "pod jednou střechou", se náš koncept setkal s velkým zájmem a díky tomu už dnes patříme mezi první společnosti, které podobné služby nabízí. Doufám, že totéž se stane i v České republice.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014