V Česku se značka Coccodrillo nachází na 16 místech, z čehož 15 obchodů vedou franchisoví partneři.
Středa
22.10.2014
Franchisová značka Coccodrillo má úspěch u dětí i rodičů. Za minulý rok zdvojnásobila své tržby.
 

Od roku 2009 mohou rodiče pro své děti nakupovat módní oblečení v obchodech Coccodrillo, které dle daných kritérií společnosti CDRL Trade vedou franchisoví partneři. Značka pocházející od polských sousedů za 5 let svého působení na trhu otevřela už 15 obchodů na základě franchisové licence. A rozvíjet se chce i nadále.

Nejvíce obchody firma disponuje v Praze a Moravskoslezském kraji, kde se nachází i centrum společnosti CDRL Trade, jež zastupuje franchisovou licenci Coccodrillo pro český trh. „Nové franchisanty hledáme ve větších městech, v atraktivních místech a v obchodních centrech. Ideální rozměry prodejny 50 m2 do 70 m2,“ komentuje další směřování obchodní manažerka Coccodrillo pro ČR Krystyna Roiková. Mimo Česko a Polsko můžeme tuto značku dětského oblečení nalézt ve více než 200 prodejnách v Evropě.

Firma CDRL Trade prožila dobrý rok 2013, její tržby dle výroční zprávy meziročně vzrostly dvojnásobně na 51,24 milionu korun. Na tržby měl mimo jiné vliv i nově spuštěný e-shop, který firma loni spustila. „O nákup přes internet je velký zájem. Můžeme uspokojit i zákazníky z lokalit, kde se prodejny Coccodrillo nenachází,“ dodává Krystyna Roiková s tím, že první pololetí letošního roku bylo slabší vlivem teplé zimy.