České bagety chutnají

Společnost Crocodille provozuje 20 restaurací Bageterie Boulevard v Česku, na Slovensku a v Polsku.
Středa
17.09.2014
Franchisová síť Bageterie Boulevard rozšířila v Česku počet restaurací. Daří se jí také zvyšovat obrat.
 

Češi dokazují, že i oni mohou konkurovat velkým americkým fastfoodovým řetězcům. Příkladem je franchisový koncept Bageterie Boulevard, který na trh přivádí společnost Crocodille. Ta dříve začínala jen s prodejem baget, ale pak se rozhodla založit gastronomický koncept a vsadila na dobrou kartu. V České republice byly letos otevřeny další 2 restaurace a jejich počet dosáhl 18. 

Ze začátku se restaurace Bageterie Boulevard objevovaly zejména v Praze, nicméně postupně času je firma rozvíjí i do ostatních částí republiky. Letos byly otevřeny pobočky v Praze kousek od Staroměstského náměstí a v Ústí nad Labem v ulici Nádražní. Na podzim se chystá otevření další pražské pobočky u Náměstí Míru. Expanzi se daří a počet zákazníků též roste. „U restaurací, které provozujeme více než jeden rok, jsme zaznamenali letos dvouciferný růst,“ řekl dříve pro Franchising.cz marketingový manažer Stanislav Pekárek.

Kritéria na místo, které by měl potenciální franchisant zohlednit, se liší od typu provozovny. Společnost Bageterie Boulevard poskytuje restaurace typu High Street Store, Food Court, Také away store či Drive. Vstupní poplatek stojí 15 tisíc eur. 


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014