Do dvou let by se měly přeměnit všechny obchody Teta drogerie do nového designu.
Čtvrtek
18.09.2014
Obchody s drogistickými výrobky Teta mění tvář. Už 200 prodejen je v novém kabátě a další budou následovat.
 

Drogistická síť Teta, která se může pochlubit jedním z největších počtů franchisových poboček, prochází i letos modernizací. Ta začala loňský rok a letos už se podařilo zmodernizovat 200 obchodů. První s remodelingem začala společnost p.k.Solvent, která drogerie Teta provozuje, u vlastních obchodů a letos se přidali franchisanti.

Autorem nového konceptu a realizátorem přestaveb je firma Moris design a přeměnit všech 774 obchodů do nového designu ještě nějaký čas potrvá. „První stovku hotových prodejen jsme slavili v únoru. Pokud bude tempo přestaveb zachováno, potrvá rebranding ještě více než dva roky. Vývoj konceptu trval více než šest měsíců, harmonogram přestaveb je nabitý, tempo svižné,“ říká Radomír Klofáč, jednatel firmy Moris design.

Nová moderní tvář se Tetě vyplácí, její tržby rostou. „Tržby po rebrandingu vzrůstají v závislosti na lokalitě prodejny o 20 – 70%. Ženy, které chce nový koncept zaujmout především, se do prodejny rády vrací,“ doplňuje Radomír Klofáč. Změna jedné prodejny trvá dva až tři týdny podle náročnosti stavebních úprav. Montáž nového interiéru zabere 12 hodin.