Teta omládla
Drogistická síť Teta, která se může pochlubit jedním z největších počtů franchisových poboček, prochází i letos modernizací. Ta začala loňský rok a letos už se podařilo zmodernizovat 200 obchodů. První s remodelingem začala společnost p.k.Solvent, která drogerie Teta provozuje, u vlastních obchodů a letos se přidali franchisanti.
Autorem nového konceptu a realizátorem přestaveb je firma Moris design a přeměnit všech 774 obchodů do nového designu ještě nějaký čas potrvá. „První stovku hotových prodejen jsme slavili v únoru. Pokud bude tempo přestaveb zachováno, potrvá rebranding ještě více než dva roky. Vývoj konceptu trval více než šest měsíců, harmonogram přestaveb je nabitý, tempo svižné,“ říká Radomír Klofáč, jednatel firmy Moris design.
Nová moderní tvář se Tetě vyplácí, její tržby rostou. „Tržby po rebrandingu vzrůstají v závislosti na lokalitě prodejny o 20 – 70%. Ženy, které chce nový koncept zaujmout především, se do prodejny rády vrací,“ doplňuje Radomír Klofáč. Změna jedné prodejny trvá dva až tři týdny podle náročnosti stavebních úprav. Montáž nového interiéru zabere 12 hodin.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem