Evropa na dosah
Až z daleké Kanady se do našich končin hodlá prodrat franchisový koncept Maple Bear, který je zaměřený na vzdělávání dětí různého věku. Franchisová síť škol Maple Bear se úspěšně rozšiřuje po celém světě, avšak Evropa zatím tento školní systém nehostí. To chce společnost změnit. Nejen v Česku, ale také v dalších zemích hledá vhodné master-franchisanty.
Evropa je pro společnost velkým lákadlem s obrovským potenciálem. „Můžeme spojit nejlepší výukové metody založené na bázi těch z Kanady s metodami z jakéhokoliv státu a přitom nabízet to nejlepší vzdělání,“ komentuje výhody Tyler Done, jednatel firmy Maple Bear School. Zájemce o master-franchisovou licenci by se měl připravit na cenu licence ve výši 30 tisíc kanadských dolarů (cca 600 tisíc Kč).
Koncept Maple Bear se bude účastnit už podruhé i výstavy Franchise Expo, která se bude letos konat 16. až 18. října. "Abychom mohli dobře uchopili expanzi na evropském trhu, rozhodli jsme se účastnit takových akcí. Věříme, že zde najdeme vhodné franchisové partnery. Očekáváme, že tento veletrh přinese zájemce nejen z Polska, ale také z dalších zemích střední a východní Evropy," říká Tyler Done. V Česku by firma ráda otevřela školy zejména ve velkých městech, Praze a Brně.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické