Dinokrokové pro děti
Poptávka po jazykových kurzech pro nejmenší se stále zvyšuje. Potvrdit to může i společnost Light Point, která u nás drží master-franchisovou licenci vzdělávacího konceptu The adventures of Hocus and Lotus. Letos se tato metodika začala vyučovat v nově otevřených pobočkách v Praze-sever, Havlíčkově Brodě a Hustopečích. Připojily se tak k pobočce v Brně.
O franchisovou licenci zaznamenává firma Light Point stále větší zájem. „Do konce roku bychom chtěli zahájit kurzy angličtiny a italštiny v Praze 6, kde se zvyšuje poptávka po našich kurzech,“ dodává Veronika Ivakina, ředitelka společnosti Light Point. Koncept učení cizích jazyků pomocí dobrodružství dinokroků Hocuse a Lotusky využívají i lektoři v jiných školách. Každoročně dle Veroniky Ivakiny zaškolí firma ročně 5 lektorů, kteří se věnují výuce jazyků pro děti.
Prioritou pro společnost je především kvalitní výuka, a sama tudíž neustále inovuje metodiku výuky na základě daných trendů na trhu. „V současné době pracujeme na projektu, který by umožnil učit děti i mimo franchisové pobočky. Do výuky by se zapojili i rodiče,“ přibližuje novinky Veronika Ivakina s tím, že blíže zatím nechce plán specifikovat, dokud nebude vše připraveno.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické