Nováček mezi franchisami
Pro expanzi pomocí franchisingu se letos rozhodly nově opět další společnosti. Jednou z nich je i řetězec s elektronickým zbožím Euronics, který se rozhodl využít franchisový model z důvodu lepšího rozvoje a nižších nákladů. Během tří měsíců se podařilo zrekonstruovat 3 prodejny, které následně přešly na franchisový model. Jedná se o obchody ve Valašském Meziříčí, Litovli a Jablonci nad Nisou. V pořadí čtvrtý franchisový obchod plánuje společnost Euronics otevřít v Chebu.
O provozu dalších obchodů na základě franchisové spolupráce firma jedná se současnými partnery, kteří vedou pobočku Euronics, ale ne na základě franchisy. „Jednání vedeme primárně s těmi partnery, kteří provozují prodejny ve větších městech, případně menších, ale se spádovostí. Především pak máme zájem o prodejny v lokalitách, kde by Euronics v rámci svého celoplošného působení měl být. A prodejny s adekvátní prodejní plochou, jež umožní obchodovat všechny požadované segmenty zboží a služeb,“ vyjmenovává plány výkonná ředitelka Euronics Martina Fialová.
I příští rok se Euronics bude věnovat franchisovému modelu a analyzovat jeho úspěšnost. „Budeme pokračovat v jednání s našimi partnery, a to také na základě prvních výsledků analýz a praktických zkušeností. Franchisové prodejny budeme chtít realizovat v místech, kde je pro ně dostatečný potenciál,“ dodává strategii pro příští rok Martina Fialová. Řetězec plánuje v roce 2015 otevřít asi 5 franchisových obchodů.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem