Fitness centra Olgy Šípkové se nacházejí v Praze na 3 místech, z čehož pobočka v obchodním centru v Krakově provozuje franchisant.
pondělí
20.10.2014
Nové franchisanty vyhledává společnost Sport Park, která provozuje Fitness centra Olgy Šípkové. První franchisu otevřela loni.
 

Franchising podporují i slavné osobnosti. Na jeho klady vsadila cvičitelka aerobicu Olga Šípková se svými fitness centry. Od roku 2013 se v nákupním centru Krakov v Praze v Bohnicích nachází první franchisová pobočka Daily Fitness Olga Šípková. Společnost Sport Park, která drží franchisovou licenci, provozuje sama ještě v Praze 2 centra, na Zličíně a v Kongresovém centru.

Společnost se na základě úspěšného modelu, který franchising nabízí, rozhodla rozvíjet svá fitness centra pomocí dalších franchisantů. „Franchisové partnery hledáme zatím ve velkých městech. Jsme rádi, že se můžeme vyvíjet tímto směrem. Vždy je dobře, že si fitness může vést sám franchisant a my budeme jeho hnacím motorem,“ dodává Pavel Přeček, manažer franchisového rozvoje Fitness Olgy Šípkové.

Zájemce o franchisovou licenci nemusí disponovat velkým kapitálem, společnost Sport park mu pomůže sehnat peněžní prostředky. Investiční náklady do fitness centra vyjdou asi na 10 až 20 milionů Kč. Návratnost je do 4 let. 

Fitness centra Olgy Šípkové nabízejí různorodé služby spojené se cvičením, od posilovny přes různé druhy aerobních cvičení až po saunu. „Naše fitness centra se soustředí na vše, co zákazníci vyhledávají. Hlavním trendem v současné době je cvičení s vlastním tělem, tzn. funkční trénink, TRX, Gravity či jóga,“ uzavírá Pavel Přeček.