30.10.2014

Potraviny v popředí

Obchody Žabka fungují na principu franchisy. Zákazníci nakupují už ve více než stovce prodejen.

Franchisové koncepty z potravinové oblasti dobývaly loni trh franchisingu. Jedním z nich byla i Žabka, jejíž licenci drží společnost Tesco Franchise Store ČR. Během letošního roku firma otevřela pět dalších franchisových obchodů v Praze a Plzni a podařilo se jí navýšit tržby. V rozvoji franchisové sítě chce firma nadále pokračovat.

žabka prodejna interiér Foto Tesco Franchise Store

Franchisové prodejny Žabka se v největší míře nacházejí v Praze a Středočeském kraji. Celkově působí v 8 krajích.

V současné době se v síti Žabka nachází více než 100 obchodů v osmi krajích České republiky. I přes dlouhodobý cíl franchisového rozvoje, nechceme expandovat masivně. Dbáme především na udržování a posilování vztahů s našimi franchisovými partnery a jejich podporu,“ komentuje cíle Veronika Plašilová, Business Development Manager firmy Tesco Franchise Store ČR.

Společně s tím se snaží obchody Žabka vytvořit lokální příslušnost prodejny, k čemuž pomáhá i samotný franchisant, který zná prostředí nejlépe a dokáže tak přizpůsobit obchod potřebám a přáním zákazníků.

Aby byly Žabky blíže svým zákazníkům s nabídkou čerstvého sortimentu, uzavřela letos v květnu společnost Tesco Franchise Stores smlouvu o spolupráci s čerpacími stanicemi Lukoil. Pilotní prodejny na nich byly otevřeny v Praze 4 na Bohdalci a Praze 9 v Horních Počernicích. „Tato spolupráce se nám vyplácí. Zákazníci ocenili využití nákupu potravin během zastávky na tankování pohonných hmot,“ dodává Veronika Plašilová.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank