Ve 237 franchisových pobočkách Hudebních škol Yamaha se u nás učí děti a dospělí hrát na hudební nástroje. Franchisový koncept pochází z Japonska.
Čtvrtek
23.10.2014
Hudební školy Yamaha rozvíjejí u dětí a dospělých kreativní schopnosti. Franchisa jim pomohla dostat se do všech regionů v Česku.
 

Už přes 20 let působí na českém trhu síť Hudebních škol Yamaha. Hned od začátku se společnost začala rozvíjet pomocí franchisové spolupráce a Češi na hudbu slyšeli. V současné době se u nás nachází 237 franchisových škol Hudebních škol Yamaha a 55 na Slovensku. „Rozvoj se nám podařil bez jakékoliv státní či regionální dotace,“ uvádí Zdeněk Simek, majitel master-franchisové licence pro Česko a Slovensko.

V letošním prvním pololetí firma zaznamenala vyšší zájem o franchisovou licenci oproti minulému roku. „Stávající smluvní partneři se zaměřili na větší efektivitu svého provozu, což se projevilo zejména v optimalizaci nabídky jednotlivých oborů na stávajících pobočkách,“ komentuje rok franchisantů Zdeněk Simek.

Na základě úspěchu se firma setkává i s plagiátory, kteří často kopírují franchisový koncept Hudebních škol Yamaha. „Snažíme se více zaměřit na komunikaci s klienty a objasňovat, v čem jsou naše produkty odlišné od nabídek nejrůznějších plagiátorů,“ poukazuje Zdeněk Simek s tím, že na rozdíl od plagiátorů firma ví přesně, co dělá a k čemu hudba slouží.

Programy ve školách jsou provozovány jednak prostřednictvím Hudebních škol Yamaha, které nabízejí minimálně 5 předškolních nebo instrumentálních oborů a jednak prostřednictvím Yamaha Class, které nabízejí maximálně 3 obory z nabídky.