Reach Local končí
Jen dva roky působila na tuzemském trhu franchisová pobočka marketingové agentury Reach Local, kterou spravovala společnost OxataSMB. Pobočka na sebe podala konkurz a zastavila veškeré aktivity. Podobný osud se týká i slovenského, ruského a polského zastoupení.
„Ačkoli jsme udělali vše, co bylo v našich silách, nenalezli jsme žádného investora, který by mohl vložit další prostředky, a proto se ředitelé i akcionáři rozhodli ukončit podnikání v každé z příslušných zemí a z důvodu platební neschopnosti prohlásit na společnost konkurz,“ uvádí v dopise jednatelka českého zastoupení Reach Local Jitka Svobodová, který zveřejnil server Lupa.cz. V dopise dále dodává, že účetnictví by mělo být zachováno a všechny platby pozastaveny v každé zemi.
Americká firma Reach Local Inc. Prostřednictvím franchisové spolupráce otevřela v Česku pobočky v Praze a Brně v říjnu 2012, od léta stejného roku působil na Slovensku a Polsku. V roce 2013 se podařilo otevřít kancelář i v Rusku a následovat mělo i Maďarsko. ReachLocal nabízel mimo jiné nástroje k péči o PPC reklamu, bannery či online marketingovou analýzu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.
Franšízový projekt OK POINT zvítězil v soutěži Franchisa roku 2022. Své prvenství získal za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, ekonomické výsledky a podporu franšízantům.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.