21.11.2014

Realitní obchod je o důvěře

Realitní společnost Coldwell Banker prošla velkými změnami. Aby zlepšila své služby, vsadila na sílu moderních technologií.

Říká se, že nelze vstoupit dvakrát do stejné řeky. Realitní společnost Coldwell Banker Czech Republic se tímto příslovím nenechala odradit a do řeky realitního byznysu vstoupila znovu. Za poslední rok prošla velkou změnou, aby zákazníkům i franchisantům přinášela kvalitní služby.

domek od Coldwell Banker Foto Coldwell Banker

Realitní síť Coldwell Banker vznikla v roce 1906 v USA a patří mezi nejstarší realitní sítě na světě. Působí v 51 zemích prostřednictvím více než 3100 realitních kanceláří.

Během své obrody se firma Coldwell Banker Czech Republic zaměřila především na zapojení nových technologií, a to nejen na podporu franchisových kanceláří. Nové technické vychytávky pomohou rychlejším obchodům jak pro klienty, tak pro kanceláře.

Jejich součástí bylo i spuštění nového webu s intuitivním ovládáním a snadným vyhledáváním nemovitostí.„Doufáme, že se bude našim klientům líbit a hlavně se jim na něm bude dobře pohybovat. Je precizně dotažený na používání jak na počítači, tak v telefonu a tabletu,“ komentuje práci ředitel marketingu společnosti Lukáš Kmínek.

Vše je tak připraveno pro další rozvoj franchisové síťě. Vedeme několik konkrétních jednání s kancelářemi, které mají o hlubší propojení v rámci spolupráce zájem,“ prozrazuje prezident Marek Smolík. Uvažujeme v dlouhodobém horizontu. Musíme zvažovat všechny faktory, které v současné době působí v rámci realitního trhu a zároveň probouzet v budoucích zájemcích o spolupráci opětovnou důvěru postavenou na konkrétních lidech a konkrétních produktech, které můžeme již dnes nabídnout,“ dodává.

Coldwell Banker Czech Republic hodlá vkročit mezi ty, kteří mohou franchisantům nabídnout nejlepší služby. Rozšíření sítí poboček, v první linii zejména v Praze, a rozvoj obchodu jsou plody, které by firma chtěla v Česku v příštím roce za svou práci začít sklízet.

Realitní trh prochází v Česku v současné době řadou změn. Pokud se podíváme na franchisové realitní společnosti, mnoho z nich přišlo v letošním roce o své pobočky z důvodu nekvalitních franchisantů. 

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank