Master-franšízovou licenci Coffeeshop Company pro země V4 drží firma Tizia spol. V České republice je 12 kaváren, na Slovensku 23, v Maďarsku 24 a v Polsku 5.
Pondělí
29.12.2014
Kavárenský koncept Coffeeshop Company chce získat zákazníky vídeňským stylem podávání kávy. Počet kaváren v Česku zatím dosahuje 12.
 

Vídeňský styl kávy přináší ve svých kavárnách franchisový koncept Coffeeshop Company. Zvyklost přípravy kávy původem z Rakouska oceňují zákazníci po celém světě. Ve státech Visegradské čtyřky se o rozvoj tohoto konceptu stará slovenská firma Tizia, která získala master-franšízovou licenci.

I přes nepřízeň na trhu pro kavárenské řetězce se firmě podařilo otevřít v Praze 2 pobočky Coffeeshop Company. Pomáhá jí především fakt, že potenciálním franšízantům nabízí mnoho typů provozních míst, takže si podnikatel může otevřít kavárnu téměř kdekoliv. „Naše strategie je být flexibilní. Dokážeme se v maximální míře přizpůsobit lokalitě a přitom zachovat koncepční prvky,“ přibližuje cíle manažer franšízového rozvoje Mário Vrbovský. V Česku se aktuálně nachází 12 franšízových kaváren a firma zde chce otevřít další, především v Praze.

Více se vídeňský styl pití kávy uchytil na Slovensku a zvláště v Maďarsku. Dáno to může být i tím, že trh v těchto zemích není tolik konkurenční jako v Česku. „V každé krajině V4 jsme otevřeli nové pobočky, zejména silný rozvoj pokračoval v Maďarsku, kde se nám podařilo rozvíjet především modulové kavárny M2,“ dodává Mário Vrbovský s tím, že M2 jsou nejmenší moduly o rozloze 3 m2. Tyto mobilní pobočky jsou vhodné kamkoliv.

Poslední zemí V4, kde mohou zákazníci navštívit kavárnu Coffeeshop Company, je Polsko. Tam se zatím nachází jen 5 kaváren. „Franšízanty hledáme ve všech zemích V4, vidíme zde stále potenciál pro další provozovny,“ říká Mário Vrbovský.

Pokud jde celkově o český trh, bude to mít společnost Tizia velmi těžké. Kavárenské firmy se zaměřují především na Prahu, kde vidí největší potenciál. Ovšem i v regionech je pro kavárny místo, otázkou však zůstává, jakou strategii v těchto lokalitách firmy zvolí.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014