Expanze za hranice
Svět zdraví je na trhu od roku 2011, za tu dobu už si v oboru vybudoval velmi slušné jméno. Můžete říci, jak se firmě dařilo v loňském roce? Co se zejména podařilo?
Světu zdraví se loni dařilo dobře. Otevřeli jsme v České republice dalších 6 poboček a rozšířili jsme i naši franchisovou síť na Slovensku. Také jsme ve vybraných pobočkách zavedli několik nových služeb, například vyšetření cévního systému nebo mikroskopické vyšetření krve, které si klienti ihned oblíbili – prohlédnou si svoji kapku krve zvětšenou mikroskopem za doprovodného výkladu odborníka. Na vlastní oči tak vidí, zda jim hrozí například dna nebo jiné onemocnění a celkově současný zdravotní stav organismu. Díky okamžitému vysvětlení, jež se jim dostává od specialisty, získávají aktuální a velmi přesný přehled o stavu uvnitř svého organismu, což je pro ně velmi motivační. Na žádost našich klientů jsme rozšířili i produktovou řadu o oblíbený doplněk stravy Omegu 3 Premium + Q10.
Kolik máte v tuto chvíli franchisových poboček? Kam byste dále chtěli pobočky směřovat?
Momentálně máme 55 poboček v Česku a 15 na Slovensku. V lednu zahajujeme činnost v Polsku, kde budujeme franchisovou síť pod značkou SUNKINS – Lżejsze życie. Pobočkám i našim klientům chceme nadále nabízet nové kvalitní služby i produkty a být tak o krok vpřed před konkurencí. Chceme, aby naši klienti nejen trvale zhubli, ale aby jim nový zdravý životní styl přešel přímo "do krve". Proto neustále vymýšlíme, jak našim klientům pomoci se lépe orientovat nejen ve výběru vhodných potravin, ale i ve volbě vhodných pohybových aktivit. Plánujeme se také více zaměřit na specifické cílové skupiny, které vyžadují konkrétní stravovací režim, např. celiaky, těhotné ženy, maminky, klienty s diabetem nebo osoby postižené civilizačními chorobami (vysoký krevní tlak, vysoký cholesterol a další). Chceme se více zaměřit i na dětskou výživu, protože dětská obezita je v Česku velmi rozšířená.
Ovlivnila nějak Vaše zboží a služby nová DPH ve výši 10 %?
Ta se týká jen léků, kojeneckého zboží a knih, tedy sortimentu, který nenabízíme. Proto se snížená sazba DPH našich produktů a služeb netýká.
Spustili jste novou službu sportovní výživy. Jací klienti ji vyhledávají?
O sportovní výživu je velký zájem. Naší výhodou je, že jsme jediná franšízová síť v ČR, která se výživou sportovců zabývá plošně. V tuto chvíli máme na sportovní výživu odborně vyškolených přes 40 specialistů na 33 pobočkách včetně některých slovenských. Službu využívají nejen sportovci na profesionální úrovni, ale je určená i pro takzvané „hobíky“, kteří se účastní různých masových a dnes tolik vyhledávaných sportů, jako je např. běh nebo cyklistika, a chtějí pomocí stravy vylepšit svůj výkon.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...