V obchodních centrech Chodov a Černý Most v Praze provozují Kostelecké uzeniny vlastní pobočky Parky’s. Na Florenci v Praze, Vrchlabí a v Hradci Králové se nacházejí první franšízové kiosky.
Úterý
13.01.2015
Firma Kostelecké uzeniny rozběhla koncept Parky’s, který nabízí jako franšízu. Zaměřit se letos chce na formát shop-in-shop.
 

Párek v rohlíku zůstává jídlem, které si oblíbila drtivá většina Čechů. Společnost Kostelecké uzeniny se tak rozhodla přinést na trh „hot dogový“ koncept a vytvořit ucelenou síť poboček s daným sortimentem tohoto oblíbeného pokrmu. Světlo světa tak spatřila značka Parky’s.

Na konceptu pracovali Kostelecké uzeniny více než rok. „Původním záměrem společnosti bylo vytvoření značkových prodejen, postupně se ale projekt vyvinul do franšízové podoby. Evidovali jsme mnoho zájemců, kteří by stánek s párky provozovali, což nás vedlo k rozhodnutí nabízet koncept Parky’s jako franšízu,“ doplňuje vývoj Petra Dlouhá, projektová manažerka ve firmě Kostelecké uzeniny.

Aktuálně jsou v provozu 3 franšízové prodejny ve formátu stánku shop-in-shop, a to v Praze na Florenci, ve Vrchlabí a v Hradci Králové. Firma se chce soustředit především na výše zmíněný koncept, ale do budoucna připravuje několik obchodních formátů pro franšízanty. „Aktuálně nabízíme pro partnery shop-in-shop Parky’s, tedy umístění do již zaběhnuté provozovny, která má pro tento koncept volné místo, například na pultu, baru atd.,“ říká Petra Dlouhá s tím, že v budoucnu by se mohly objevit v nabídce i kiosky, stánky, menší i větší prodejny.

Zájemců o franšízovou licenci se urodila spousta, zásluhu na to má i masivní marketingová podpora, do které společnost hodlá nadále investovat. Letos by Kostelecké uzeniny chtěly zprovoznit až 30 franšízových shop-in-shop kiosků. Cena za licenci se pohybuje od 30 tisíc korun.

U hot dogů v konceptu Parky’s firma zaručuje čas na přípravu párku v rohlíku do 50 sekund, bude-li trvat příprava déle, vrátí zákazníkovi peníze. Mimo obvyklých produktů se ve stánku prodává i doplňkový sortiment ve formě dezertů či kávy a nápoje od společností Bernard a Kofola. „V budoucnu by se měl rozšířit i jídelní a nápojový sortiment v rámci rozšiřování konceptu Parky’s,“ uzavírá Petra Dlouhá.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014