Společnost Orbis převezme 46 hotelů od společnosti Accor ve střední a východní Evropě. Získal taky licenci na přednostní rozvoj hotelů Accor v 16 zemích.
Čtvrtek
15.01.2015
Část hotelů Accor v Česku bude rozvíjet jejich strategický partner, firma Orbis. Využije i franšízy.
 

Franšízing v hotelnictví zažil v Polsku událost, která ovlivní i hotely u nás. Společnost Orbis, jeden z největších provozovatel hotelů v Polsku, podepsala se svým strategickým akcionářem Accor dohodu o převzetí 46 hotelů ve střední Evropě a uzavřela s ním licenční smlouvu. Dohodou posílila firma Orbis svou pozici lídra na trhu s ubytováním ve střední Evropě.

Díky této transakci se společnost Orbis stala jediným provozovatelem značek skupiny Accor v 16 zemích regionu, v Bulharsku, České republice, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a na Slovensku. Celková hodnota obchodu se vyšplhala na 142,3 milionu eur (přes 4 miliardy korun). „Převzetí aktivit skupiny Accor ve střední Evropě je pro Orbis klíčovým momentem. Transakce přesně zapadá do naší strategie širšího rozvoje v daném regionu,“ uvedl  Gilles Clavie, předseda správní rady společnosti Orbis.

Hotely jsou provozovány pod různými značkami skupiny Accor, a to Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis a ibis budget. 38 z nich je již v provozu a osm projektů je plánováno – z nich tři bude Orbis řídit a na pět získá franšízu. 76 procent těchto hotelů se nachází v hlavních městech.

K podpisu dohody mezi společnostmi Orbis a Accor došlo 7. ledna 2015. V ten samý den pak Orbis také podepsal se společností Accor licenční smlouvu (Master License Agreement), na jejímž základě získává právo provozovat hotely pod značkami skupiny Accor do roku 2035, z toho minimálně 10 let exkluzivně, a to v 16 zemích střední a východní Evropy.

Vstup na tyto perspektivní trhy přináší společnosti Orbis příležitost k masivnímu zvýšení nabídky. Díky této transakci naše pozice na trhu významně posílí – celkový počet našich hotelů překročí 100 a budeme rozvíjet obchodní aktivity v 16 zemích,“ uzavírá Gilles Clavie s tím, že skupina zrychlí expanzi zejména díky modelům řízení a franšízám, případně využije možnosti vlastnictví.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014