Značka Twin-set je zastoupena ve více než 40 zemích světa prostřednictvím monobrandových i multibrandových butiků.
Středa
21.01.2015
Italské módní značky získávají více zákazníků. Společnost Elite Mode rozšířila své portfolio o další dvě.
 

Luxusním značkám oděvů se daří udržovat stabilní růst. Zatímco oděvní řetězce bojují o každého zákazníka, luxusní móda si stále zachovává svou klientelu. U nás se jim daří také díky turistům z Číny, Jižní Korey a Hong-kongu. Do Česka tak míří další značky z této kategorie. Jednou z nich je Twin-set Simona Barbieri, původem italskou značku u nás zastupuje společnost Elite Mode.

Oděvy z portfolia Twin-set Simona Barbieri nejsou pro české zákazníky nové. Šaty mohou nakoupit prostřednictvím multibrandových obchodů v několika městech Česka. Ovšem nově společnost nabízí pořízení franšízové licence také na monobrandovou prodejnu. „První franšízová pobočka, flag-ship store, byla otevřena na Slovensku, konkrétně v Bratislavě,“ říká Renata Smolíková, jednatelka firmy Elite Mode.

Proč se firma rozhodla nabízet franšízovou licenci i na českém a slovenském trhu? „Značka Twin-set Simona Barbieri zaznamenává na mnoha trzích Evropy a v Rusku velmi dynamický rozmach. Nejinak je tomu i u nás a na Slovensku,“ odpovídá Renata Smolíková. Investice na pořízení zboží se pohybuje od 90 do 150 tisíc eur. Záleží na velikosti obchodu a sezonnosti.

O zákazníky bude bojovat ještě jedna značka, a to Woolrich John Rich & Bros. „Je to původně americká značka s dlouhou tradicí, která je dnes ve výhradní italské distribuci. První flag-ship store jsme otevřeli tentokrát v Praze, v Železné ulici. Věříme, že si své zákazníky najde i u nás,“ dodává Renata Smolíková.

Jak už bylo řečeno na začátku, trh luxusních oděvních značek je držen věrnými zákazníky a turisty přijíždějícími nakoupit do Česka oblečení. Nicméně i kupní sílu ovlivňuje politická situace. „Kvůli krizi na Ukrajině a finančním kolizím na ruském trhu cítíme výpadek turistů z těchto zemí,“ podotýká Renata Smolíková a dále komentuje český trh: „Segment středně vyšších značek čelí stále větší konkurenci a pozorujeme zde buď příklon k luxusnímu segmentu anebo naopak ke značkám středním či řetězcovým.“