26.01.2015

Druhá do páru

Franšízová realitní síť Real Moravia představuje novou značku RAA. Nabízí ji taky jako franšízu.

Realitní společnost Real Moravia rozjela svůj franšízový koncept před více než deseti lety. Za tu dobu otevřela 10 franšízových poboček, především na jihu Moravy. Společnost však hodlá pokročit i v expanzi do dalších regionů a rozhodla se vytvořit další franšízovou značku RAA. Ochrannou známku si zaregistrovala nejen pro Česko, ale pro celou Evropskou unii.

mapa Evropy a Evropské unie Foto RAA

Společnost Real Moravia si značku RAA zaregistrovala na území Evropské unie. Chce ji rozšířit pomocí master-franšízové licence.

Jaký plán má firma s novou značkou RAA, popsal jednatel firmy Real Moravia Filip Turecký: „Strategický plán rozvoje franšízové sítě RAA počítá s rozvojem poboček prostřednictvím franšízantů nejdříve po území České republiky, a to v Praze a v krajských městech, posléze i okresních městech.“ Po dosažení určitého množství franšízových poboček, které Filip Turecký blíže nespecifikoval, hodláme síť rozvíjet i do zahraničí prostřednictvím master-franšízové licence.

Při pořízení franšízové licence RAA získá franšízant i možnost používat značku Real Moravia. „Členové sítě Real Moravia jsou současně členy sítě RAA za účelem vzájemné nadstandardní spolupráce mezi jednotlivými realitními kancelářemi i mezi jednotlivými makléři,“ doplňuje Filip Turecký. Vstupní investice do licence činí 15 tisíc korun. Průběžný měsíční franšízový poplatek vyjde franšízanta na 1500 korun plus 1,5 % z tržeb.

Zdálo by se, že český trh je pro mnoho realitních kanceláří a značek už nasycený, to si ovšem Filip Turecký nemyslí. Dle něj je i u nás stále prostor pro další rozvoj. „Situaci pro další růst realitního trhu nahrává fakt, že přes 50 % nemovitostí je prodáváno napřímo bez asistence realitní kanceláře,“ říká. Lidé se však budou postupně dále obracet na služby „realitek“, a to především z důvodu jejich vyšší poptávky po kvalitě služeb a profesionalitě makléřů. 

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank