Podnikání je dřina i radost

Právě s tímto se nám v rozhovoru v rubrice Vlastní byznys svěřil oblíbený český herec Tomáš Hanák, který již nějakou dobu podniká ve své vlastní hospůdce ve středočeském Nižboru. Co dalšího nám o svém byznysu prozradil, se dočtete v novém čísle magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
 

V dalším čísle magazínu Vlastní firma FRANCHISING (01/2015) najdete:

O čem se mluví

Online byznys trhá rekordy
Maloobchodní trh je stále silněji ovlivňován internetovými obchody. Trendy spotřebitelského nakupování se mění a e-commerce si ukrajuje stále větší podíl.

Fakta a trendy

Přeměna České pošty
Státní podnik Česká pošta plánuje v oblasti franšízového rozvoje revoluci. Ze 3200 poštovních míst chce, aby většinu vedli franšízanti.

MZGZ vsadila na nulu
francouzská oděvní značka MZGZ spoléhá při získávání partnerů na nulové poplatky.

Čisté prádlo, čistý byznys
Firma Primus chce naučit lidi prát v samoobslužných prádelnách. Podnikatelský plán hodlá rozšířit pomocí franšízy.

S franšízou v bezpečí
Rozvoj prostřednictvím franšízantů již není jen doménou fastfoodů, jazykových škol či fitness center. Objevuje se i v netradičních oblastech.

Vše na jednom místě
Prodejny Okay market se úspěšně uchytily v Brně. Chtějí se dostat i mimo něj.

Dobrá zpráva pro zaměstnance
Téměř čtvrtiny tuzemských firem plánují v roce 2015 zvýšit platy zaměstnanců. Chtějí zvýšit jejich produktivitu.

Vlastní byznys

Tomáš Hanák: Podnikání je dřina i radost

Touha zkusit něco nového přivedla herce Tomáše Hanáka k podnikání. Ve středočeském Nižboru si otevřel vlastní hospůdku a má s ní velké plány.

Supertéma

Učením k zisku

Vzdělání je nejlepší investicí do života. V mnoha případech jde i o nejlepší investici do podnikání.

Chytrý zisk
Atraktivní vzdělávání nemusí být jen to jazykové. Na trhu působí řada konceptů, které se věnují i jiným oblastem nebo jazykové a obecné vzdělávání kombinují.

Jazyky – cesta k úspěchu
Výuka cizích jazyků zažívá velký boom. Firmy působící v této oblasti chtějí ukrojit co největší část trhu. I proto se rozvíjejí pomocí franšízy.

Moje firma

Učesaný byznys
Pryč jsou doby, kdy jsme si vlasy stříhali sami doma. Každý z nás čas od času zajde ke kadeřníkovi. Jde tedy o perspektivní oblast pro podnikání.

Business Style

Kontakty k nezaplacení
V poslední době kolem sebe často slyšíme slovní spojení jako affiliate program či marketing. Zjistěte, o co jde a jak vám pomůže ve vašem byznysu.

Známá značka

Tchibo není jen káva
V čem tkví tajemství úspěchu značky Tchibo? Již v poválečném Německu zakladatelé firmy využívali reklamu a marketing takovým způsobem, že by se od nich současní podnikatelé mohli učit.

Franchisa od A do Z

Master-franšíza představuje šanci
Podnikatelé uvažující o podnikání pod franšízovou značkou přemýšlí především o franšízové licenci na jednu pobočku. Master-franšízová licence jim však umožňuje přivést na trh něco zcela nového.

Dobré rady

Známka bez problémů
V rámci obchodní spolupráce je mezi podnikateli běžným jevem, pokud jeden z nich umožní druhému užívat své ochranné známky. Rozsah udělené licence je obvykle definován ve smlouvě.

Můj franchising

Rodina ve franšíze
Po dvaceti letech vlastního podnikání se manželé Večerkovi rozhodli vstoupit pod křídla franšízové sítě ORION – český obchod pro domácnost. Dnes tak mimo svých dvou obchodů i tři franšízy této značky.

Příběh manažera

Čtvrt století s franšízou
Francouzská značka rostlinné kosmetiky Yves Rocher působí v České republice již bezmála čtvrt století. Od samého začátku v jejím čele stojí Alena Záhorská

Využijte akční nabídky předplatného - Získejte osm čísel za cenu šesti.

Magazín Vlastní firma FRANCHISING lze objednat online ve vydavatelství na portálu Franchising.cz. K dostání jsou jak jednotlivé výtisky, tak i předplatné. Časopis bude také k dostání v síti maloobchodních prodejen Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a síti GECO tabák. Vydavatelem magazínu je společnost PROFIT system®, která vydává časopisy o franchisingu i v Polsku a na Ukrajině.