Škola hrou
Jak byste zhodnotila rok 2014 pro franšízový koncept The adventures Hocus a Lotus? Co se Vám podařilo?
Rok 2014 si dinokrokové Hocus a Lotuska zpříjemnili návštěvou veletrhů a programů pro děti v Praze, Brně a Havlíčkově Brodu. Díky svému šarmu a znalostem cizích jazyků si je oblíbilo mnoho dětí. Takže se těšíme nejen z nárůstu studentů, ale i zájmu o studium cizích jazyků již od raného věku.
Jaké plány máte pro letošní rok? Co byste chtěli stihnout?
V roce 2015 představíme dětem Dino-pracovní sešit, který bude skvělým doplňkovým výukovým materiálem na doma pro malé i velké. V květnu bude školení pro nové magické lektorky, které se zapojí do našeho týmu. Od září 2015 plánujeme otevřít další franšízovou pobočku v Praze a Břeclavi.
Jak se do vzdělávání dětí angažují rodiče?
Každé dítě má doma CD a DVD s příběhy dinokroků Hocuse a Lotusky. Rodiče tak mohou společně s dětmi poslouchat písničky a dívat se na pohádky v cizím jazyce. Nejdůležitější je čas, který rodiče společně s dětmi tráví. Proto pořádáme pravidelné akce pro rodiny s dětmi.
Musí Váš franšízant mít odborné vzdělání či stačí volná živnost?
Nejdůležitější je láska k cizímu jazyku a dětem, pedagogické vzdělání v oboru je výhodou, ale ne podmínkou.
Nabízíte výuku v 5 jazycích. O jaký jazyk je největší zájem a plánujete jejich počet rozšířit?
Největší zájem v mateřských školách a centrech je o anglický jazyk. Prozatím se rozšíření nabídky jazyků nechystá.
Více informací o franšízovém konceptu Hocus a Lotus si můžete přečíst také v novém čísle magazínu Vlastní firma FRANCHISING, který vychází tento týden.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické