Společnost Invia vznikla v roce 2000 s tehdejším názvem MojeDovolena.cz. Přejmenování firmy došlo v roce 2004. V Česku se nachází přes 100 většinou franšízových poboček.
Středa
04.02.2015
Cestovní agentura Invia, která prodává zájezdy online, prodala loni zájezdy za více než 3 miliardy. Rozšířila i počet franšíz.
 

Češi milují cestování. Dokazují to i výsledky cestovní agentury Invia, která své pobočky rozvíjí i pomocí franšízantů. Ta loni zprostředkovala dovolenou 260 tisícům turistů. Počet prodaných zájezdů tak navýšila meziročně o 55 %. Hodnota prodaných zájezdů dle předběžných výsledků překonala 3 miliardy korun. Minulý rok byl také ve znamení dosažení milníku v otevření 100. pobočky.

Navýšení počtu prodaných pobytů o 27 % a zároveň nárůst zájmu po zájezdech s vysokou kvalitou služeb svědčí o tom, že Češi rozhodně neztrácejí chuť cestovat. Přitom po oslabení koruny se hovořilo o tom, že bude rok 2014 poznamenán omezováním zahraničních dovolených a zdražováním pobytů. Tyto negativní prognózy se nepotvrdily,“ popisuje loňský rok Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia.

V průměru cestovatelé investovali do zakoupených pobytů 12 370 Kč na osobu, což představuje meziroční nárůst jen o 179 Kč. „Češi si zároveň na svých cestách rádi dopřávali vysoký komfort. Celkem 72 % zákazníků cestovní agentury Invia loni zvolilo dopravu letadlem a 51 % zákazníků preferovalo all inclusive pobyty,“ dodává Michal Tůma. Nejvíce lidí jezdilo do Řecka, kde poptávka po zájezdech do této země vzrostla o 43 %.

Cestování se stalo nejoblíbenější zálibou všech věkových kategorií. Češi totiž za cestování utrácí čím dál více, jen za první pololetí roku 2014 utratili dle Českého statistického úřadu v zahraničí 50 miliard korun. Některé cestovní agentury a kanceláře využívají pro rozvoj i franšízing. Mimo zmíněné společnosti Invia franšízu využívá i cestovní kancelář Exim Tours.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014